Rossmann kontynuuje ekspansję na polskim rynku. 7 października 2025 roku sieć otworzyła w Białymstoku swój największy sklep o powierzchni 713 mkw. Nowoczesny i przestronny salon zapewnia klientom jeszcze wygodniejsze zakupy.
Drogeria Rossmann mieści się w nowej lokalizacji w G City Biała. Nowy Rossmann ma dwa wejścia – w pasażu nieopodal Homla oraz naprzeciwko Hebe.
2000. drogeria
9 października Rosmmann otworzył dwutysięczną drogerię. Zlokalizowana jest lokalizowany przy ul. Pabianickiej 75 w Łodzi i jest 54. drogerią działającą w tym mieści. Jest to pierwsza placówka zaprojektowane wg nowego konceptu i jednocześnie jedną z ponad 400, które przejdą metamorfozę do końca 2025 roku (co roku nowe oblicze zyska kolejnych 300-400 drogerii).
Nowa paleta ciepłych, naturalnych barw, zaokrąglone kształty regałów i detali architektonicznych oraz nastrojowe oświetlenie budują niepowtarzalną atmosferę bliskości i przytulności. Sieć zmienia wygląd swoich drogerii, by wzmacniać to, co najlepsze w świecie pełnym zmysłów – tak, aby każda wizyta była doświadczeniem, które chce się powtarzać.
Zgodnie z misją marki Rossmann przypomina dziś, jak wyjątkowa jest bliskość i jak ważne jest doświadczenie kontaktu z drugim człowiekiem – możliwość dotknięcia, poczucia, zobaczenia na żywo. Celem projektu było stworzenie drogerii, w której doświadczenie zakupowe wyraźnie różni się od tego znanego z innych miejsc, tak aby każdy klient już od wejścia odczuł różnicę i po prostu poczuł się lepiej.
Wizytę w nowej drogerii wyróżniają elementy sensoryczne – światło, kolor, muzyka – które razem tworzą spójną i przyjemną atmosferę. Dzięki temu drogeria staje się miejscem, do którego klienci chętnie wracają nie tylko po zakupy, ale również ze względu na atmosferę i jakość doświadczenia.
Symbolem nowego konceptu drogerii jest koło, widoczne w architekturze i dekoracjach. Zaokrąglenia nadają wnętrzu miękkość i przytulność, sprawiając, że klienci czują się w nim przyjemnie i bezpiecznie. Motyw koła nawiązuje do wizerunku centaura wpisanego w literę „O” w logo Rossmanna. Nazwa marki pochodzi od nazwiska założyciela firmy – „Ross” oznacza rumaka, a „Mann” człowieka.
Światło w nowych drogeriach ma cieplejszą barwę, spokojna muzyka buduje atmosferę, a paleta kolorów – cieliste i ciepłe tonacje – sprawia, że wnętrze jest przytulniejsze. Kolory nawiązują do skóry, pielęgnacji i makijażu, uzupełniając charakterystyczną czerwień Rossmanna. Na podłogach zastosowano płytki w cieplejszym odcieniu, przywołujące skojarzenia z domową łazienką.
Nowa drogeria nie jest podzielona na strefy czy kategorie – tworzy jedną spójną całość.
Rossmann ma 2000 drogerii w Polsce
Rossmann to sieć drogerii licząca ponad 4,5 tys. sklepów w: Polsce, Niemczech, Czechach, Turcji, Albanii, Kosowie, Hiszpanii i na Węgrzech. W naszym kraju Rossmann prowadzi 2000 drogerii (stan październik 2025 r.), oferując 21 tysięcy produktów.
Codziennie w drogerii sieci Rossmann robi zakupy 1,08 mln klientów.