Galeria Amber osiągnęła 100 procent najmu, potwierdzając, że dobry miks marek i konsekwentna strategia przyciągają uwagę rynku.
W ostatnich miesiącach w centrum zarządzanym przez EPP otworzyła się pierwsza w Kaliszu kawiarnia Starbucks, a niedługo pojawi się również debiutujący w regionie kompaktowy koncept sieci Agata Meble. Do grona najemców dołączyły także m.in. worldbox, Giacomo Conti i Alpine Pro. Za pełną komercjalizacją centrum stoją nie tylko nowe otwarcia, ale też zaufanie i współpraca z markami obecnymi w Galerii Amber od lat. Od września 2024 roku podpisano 25 umów przedłużających współpracę i obejmujących łącznie ponad 5,9 tys. mkw. powierzchni.
– 100% najmu nie zdarza się przypadkiem – to efekt wielu zaplanowanych działań. Galeria Amber jest miejscem, w którym marki lubią rozpoczynać swoje lokalne historie – to tutaj testują nowe formaty, sprawdzają potencjał miasta i nawiązują długofalowe relacje z klientami. Po Rituals i iSpocie przyszła pora na Starbucks i koncept sieci Agata Meble pokazując, że w Kaliszu dzieje się coś wyjątkowego. Ten sukces w wynajmie to jednak nie tylko zasługa nowych otwarć. Równie istotna jest siła marek, które są z nami od lat i wspólnie budują pozycję Galerii Amber – komentuje Joanna Dudzic, Asset Manager w EPP.
Ostatnie miesiące w Galerii Amber to ciąg debiutów marek, które przyciągają uwagę klientów. Stąd pierwszy w Kaliszu Starbucks – miejsce, które wniosło do centrum zapach świeżo parzonej kawy i stało się codziennym przystankiem dla tych, którzy w biegu potrafią znaleźć chwilę dla siebie. Swój pierwszy w regionie kompaktowy koncept otworzy także sieć Agata Meble, oferując praktyczne i stylowe pomysły na urządzenie wnętrz. Wśród nowych marek znalazł się worldbox z ofertą kultowych marek streetwearowych oraz Giacomo Conti – synonim klasycznej elegancji w męskim wydaniu. Wkrótce przestrzeń wypełni się także sportową energią Alpine Pro.
Galeria Amber rozwija się nie tylko dzięki nowym najemcom, lecz także poprzez umacnianie współpracy z dotychczasowymi partnerami. Klienci mogą już korzystać z odświeżonego salonu marek Greenpoint i Top Secret, którego powierzchnia została powiększona. Z kolei powierzchnia salonu Diverse po relokacji wzrośnie o 100 mkw.
Galeria Amber to ponad 33 tys. mkw. i 120 sklepów
Galeria Amber w Kaliszu zlokalizowana w pobliżu dworca kolejowego, jest świetnie skomunikowana z resztą miasta i jego okolicami. Oferuje 33 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowo-usługowej, na której znajduje się około 120 sklepów, m.in. market Carrefour, HalfPrice, Reserved, NewYorker, TK Maxx, H&M, 4F, eobuwie, CCC, YES, Apart, RTV Euro AGD, Douglas, Rossmann, a także punkty usługowe oraz rozbudowana strefa rozrywkowa i gastronomiczna. Zmodernizowany food court zapewnia różnorodną ofertę kulinarną, wśród której znajdują się m.in. Burger King, Silver Dragon, Olimp, Pizza Hut, KFC, McDonald’s oraz Berlin Döner Kebap.
W centrum handlowym funkcjonuje komfortowe i nowoczesne Kino Helios oraz największy klub fitness w Kaliszu – Fabryka Formy.
Centrum uzyskało certyfikat „Obiekt bez barier”, przyznawany przez Fundację Integracja. Potwierdza on wysoki standard dostosowania centrum do potrzeb osób o ograniczonej mobilności.
EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządza, obejmuje 34 projekty (28 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,9 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej 1,2 miliona metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
EPP dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. Firma należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu