Po udanym starcie jesienią ubiegłego roku i przekroczeniu 1,8 mln pobrań aplikacja marki House zaczyna działać również poza granicami Polski. Czechy stały się pierwszym zagranicznym rynkiem, na którym udostępniono to narzędzie, odpowiadając na rosnące zainteresowanie zakupami mobilnymi.
Dla marek LPP aplikacje mobilne stanowią nie tylko dodatkowy kanał sprzedaży, lecz także łącznik między światem offline a online. Umożliwiają łatwy dostęp do oferty, śledzenie zamówień, otrzymywanie spersonalizowanych rekomendacji oraz powiadomień o promocjach.
W przypadku marki House, której odbiorcami są głównie przedstawiciele generacji Z, aplikacja pozwala lepiej poznawać potrzeby klientów, zwiększać zaangażowanie oraz rozwijać komunikację w czasie rzeczywistym.
Debiut aplikacji House na rynku czeskim stanowi kolejny etap rozwoju omnichannelowego ekosystemu LPP i maksymalizacji potencjału sprzedaży online w regionie.
Dobre wyniki w III kw.
Wg wstępnych danych operacyjnych za trzeci kwartał 2025 roku, obejmujący okres od sierpnia do października 2025 roku, Grupa LPP odnotowała powrót do ponad dwudziestoprocentowej dynamiki wzrostu sprzedaży w walutach stałych – zarówno w kanale stacjonarnym, jak i w sprzedaży online. Przychody ze sprzedaży w walutach stałych wzrosły o 23 procent rok do roku w trzecim kwartale oraz o 22 procent narastająco po trzech kwartałach.
Sprzedaż offline zwiększyła się odpowiednio o 24 procent w trzecim kwartale i o 22 procent w ujęciu narastającym, natomiast sprzedaż online wzrosła o 22 procent w obu okresach porównawczych.
Sprzedaż porównywalna (LFL) w istniejących salonach zwiększyła się o 4,3 procent w trzecim kwartale oraz o 3,3 procent po trzech kwartałach. W podziale na marki, sprzedaż LFL w salonach Sinsay była niższa odpowiednio o 1,7 i 0,7 procent, natomiast marki Reserved, Cropp, House i Mohito zanotowały wzrost o 10,8 procent w trzecim kwartale oraz o 7,4 procent narastająco.
LPP ma 5 marek w portfolio
LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowej. Od 30 lat z sukcesem projektuje i sprzedaje swoje kolekcje i akcesoria w Polsce i za granicą. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na 43 rynkach na świecie.
Spółka posiada sieć blisko 3200 salonów o łącznej powierzchni przekraczającej 2,6 mln m2 i każdego roku dystrybuuje produkty na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę, tworząc miejsca pracy dla ponad 54 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.