Zakupy w sieci Kaufland będą jeszcze wygodniejsze i bardziej opłacalne. Dzięki nowemu partnerstwu z systemem płatności mobilnych BLIK, ponad 6 milionów użytkowników programu lojalnościowego Kaufland Card może korzystać z wyjątkowych korzyści podczas płacenia za codzienne zakupy. Od 13 listopada, wszyscy użytkownicy Kaufland Card po raz pierwszy mogą skorzystać ze specjalnej oferty w ramach płatności za zakupy przy użyciu BLIKA.
Od 13 listopada, posiadacze Kaufland Card, którzy zapłacą za zakupy o wartości co najmniej 50 zł BLIKIEM, otrzymają kupon o wartości 10 zł na kolejne zakupy. Promocja potrwa do 12 grudnia br.
Aby wziąć udział w akcji, wystarczy zrobić zakupy z użyciem Kaufland Card o wartości co najmniej 50 zł i zapłacić BLIKIEM przy kasie lub w kasie samoobsługowej. Klienci otrzymają o wartości kupon 10 zł, do wykorzystania przy następnych zakupach za minimum 50 zł.
Kupon zostanie udostępniony najpóźniej 7 dni po zakupach. Aby z niego skorzystać należy go aktywować w aplikacji, na koncie klienta na kaufland.pl lub na terminalu w sklepie.
Program lojalnościowy Kaufland Card został uruchomiony w marcu 2023 roku i niezwłocznie odnotował ogromny sukces, przyciągając aż 3,6 miliona użytkowników w ciągu pierwszego roku działalności. Dzisiaj z programu lojalnościowego korzysta na co dzień ponad 6 milionów użytkowników. W samym 2024 roku, do programu lojalnościowego dołączyło 1,3 mln nowych uczestników. Ponad 2/3 z nich to klienci korzystający z aplikacji mobilnej.
Kaufland Card, dostępna w formie plastikowej oraz mobilnej w aplikacji, to kompleksowe narzędzie, które wykracza poza tradycyjne rabaty, oferując stały dostęp do ekskluzywnych zniżek, spersonalizowanych kuponów oraz nowoczesnych funkcji.
„Użytkownicy programu Kaufland Card już dziś korzystają z inteligentnych rozwiązań, które umożliwiają im dostęp do spersonalizowanych ofert i kuponów dopasowanych do indywidualnych preferencji zakupowych. Po raz pierwszy w historii programu dajemy klientom możliwość otrzymania rabatu za płatność BLIKIEM. To kolejny krok w stronę łączenia wygody, innowacyjności i realnych korzyści finansowych.” – mówi Karolina Olszewska, Dyrektor Działu CRM w Kaufland Polska.
Kaufland ma w Polsce 255 marketów
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 255 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.