Kaufland wprowadza ułatwienia dla użytkowników programu lojalnościowego

Zakupy w sieci Kaufland będą jeszcze wygodniejsze i bardziej opłacalne. Dzięki nowemu partnerstwu z systemem płatności mobilnych BLIK, ponad 6 milionów użytkowników programu lojalnościowego Kaufland Card może korzystać z wyjątkowych korzyści podczas płacenia za codzienne zakupy. Od 13 listopada, wszyscy użytkownicy Kaufland Card po raz pierwszy mogą skorzystać ze specjalnej oferty w ramach płatności za zakupy przy użyciu BLIKA.

Od 13 listopada, posiadacze Kaufland Card, którzy zapłacą za zakupy o wartości co najmniej 50 zł BLIKIEM, otrzymają kupon o wartości 10 zł na kolejne zakupy. Promocja potrwa do 12 grudnia br. 

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy zrobić zakupy z użyciem Kaufland Card o wartości co najmniej 50 zł i zapłacić BLIKIEM przy kasie lub w kasie samoobsługowej. Klienci otrzymają o wartości kupon 10 zł, do wykorzystania przy następnych zakupach za minimum 50 zł.

Kupon zostanie udostępniony najpóźniej 7 dni po zakupach. Aby z niego skorzystać należy go aktywować w aplikacji, na koncie klienta na kaufland.pl lub na terminalu w sklepie.

Program lojalnościowy Kaufland Card został uruchomiony w marcu 2023 roku i niezwłocznie odnotował ogromny sukces, przyciągając aż 3,6 miliona użytkowników w ciągu pierwszego roku działalności. Dzisiaj z programu lojalnościowego korzysta na co dzień ponad 6 milionów użytkowników. W samym 2024 roku, do programu lojalnościowego dołączyło 1,3 mln nowych uczestników. Ponad 2/3 z nich to klienci korzystający z aplikacji mobilnej.

Kaufland Card, dostępna w formie plastikowej oraz mobilnej w aplikacji, to kompleksowe narzędzie, które wykracza poza tradycyjne rabaty, oferując stały dostęp do ekskluzywnych zniżek, spersonalizowanych kuponów oraz nowoczesnych funkcji.

„Użytkownicy programu Kaufland Card już dziś korzystają z inteligentnych rozwiązań, które umożliwiają im dostęp do spersonalizowanych ofert i kuponów dopasowanych do indywidualnych preferencji zakupowych. Po raz pierwszy w historii programu dajemy klientom możliwość otrzymania rabatu za płatność BLIKIEM. To kolejny krok w stronę łączenia wygody, innowacyjności i realnych korzyści finansowych.” – mówi Karolina Olszewska, Dyrektor Działu CRM w Kaufland Polska.

Kaufland ma w Polsce 255 marketów

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 255 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz