Ukazał się listopadowy numer SCF Magazine, który w tradycyjnej, papierowej wersji trafił już do ponad 3 tys. Czytelników, a także jest dostępny w wersji elektronicznej.
Partnerem strategicznym wydania jest Echo Investment, a partnerem wydania – Nhood Services Poland. Jest to specjalne wydanie podsumowujące #scf2025fall, zawierające analizy rynku oraz wywiady z kluczowymi firmami branży nieruchomości i handlu detalicznego.
W najnowszym numerze znajdą Państwo wywiady z:
- Tomaszem Domoniem, Regional Leasing Director, Echo Investment S.A.: „Dziś w handlu liczy się nie tylko lokalizacja, ale komfort, komunikacja i doświadczenie klienta.”
- Markiem Gładkim, Leasing and Asset Management Director, EPP: „By przetrwać na rynku kluczowa jest umiejętność adaptacji – ten, kto dostosuje się szybciej, wygra.”
- Pauliną Petynką, Leasing Director, Yareal Polska: „Chcemy, by Soho było przestrzenią, w której mieszkańcy znajdą nie tylko mieszkania, ale też restauracje, sklepy, usługi i zieleń.”
- Barbarą Wójcik, Asset Management and Retail Leasing Director, Globalworth Poland: „Gastronomia to nie tylko driver odwiedzin. To kręgosłup projektów mixed-use, który buduje synergię między biurami, handlem, usługami i funkcjami rozrywkowymi.”
- Przemysławem Dwojakiem, Senior Client Business Partner, GfK – An NIQ Company, Poland: „Zmiany demograficzne powodują, że rynek stoi przed ścianą. Kto nie przygotuje odpowiedniej strategii, może znaleźć się w poważnych tarapatach.”
- Dorotą Szerafin, Property Management Director, LCP Poland (część M Core): „Największym wyzwaniem nie jest dziś budowa czy zakup, ale znalezienie właściwych partnerów do dalszego rozwoju.”
- Tomaszem Wysockim, Head of Expansion and Investment, Smart Park | RG Leasing: „Nowe parki powstają tam, gdzie klientów jeszcze nie ma lub gdzie rynek dynamicznie się rozwija – w małych miastach i rosnących osiedlach dużych aglomeracji.”
- Anną Malcharek, Dyrektor Zarządzająca, Gemini Holding: „Sukces centrum handlowego zależy od umiejętności zbudowania tożsamości, emocjonalnego zaangażowania klientów i odpowiadania na lokalne potrzeby.”
- Janem Skowronem, Dyrektorem Zarządzającym, KiK: „Proces porządkowania portfolio nie zatrzymuje naszych planów – Polska pozostaje dla KIK jednym z kluczowych rynków i to tutaj chcemy dalej realizować naszą ekspansję.”
- Zbigniewem Dolatą, Real Estate/Expansion Director, Pasibus: „Drive-thru i elastyczne lokalizacje w parkach handlowych to przyszłość marki Pasibus.”
- Mariuszem Langwińskim, Retail Sales & Development Director, Sinsay, LPP: „Cały czas pracujemy nad tym, by nasza propozycja była świeża i dopasowana. To nie jest zamknięty koncept, tylko coś, co nieustannie ewoluuje.”
Zapraszamy do lektury najnowszego wydania SCF Magazine !