EPP: M1 Radom przyciąga nowych najemców – – HalfPrice w ofercie centrum

Zarządzane przez EPP M1 Radom działa jak magnes na marki. Wśród najemców, którzy wybrali centrum jako swoją bazę w regionie, znalazł się HalfPrice – koncept łączący znane światowe marki z przystępnymi cenami, idealny dla fanów smart shoppingu. Kolejne lata z M1 spędzi również CCC, które przedłużyło umowę najmu. Łączna powierzchnia objęta nowymi i przedłużonymi kontraktami to ponad 2100 mkw.

„M1 Radom od lat wpisuje się w rytm życia mieszkańców regionu, towarzysząc im w codziennych zakupach. Dlatego oferta centrum stale ewoluuje, odpowiadając na zmieniające się potrzeby klientów. Widzimy, jak rośnie znaczenie smart shoppingu – zakupów przemyślanych, łączących jakość z atrakcyjną ceną. HalfPrice to marka stworzona właśnie dla tej grupy, dlatego jej pojawienie się w M1 to naturalny krok w kierunku jeszcze lepszego dopasowania oferty” – komentuje Joanna Brus, Leasing Manager w EPP.

HalfPrice to największy nowy najemca centrum. Salon o powierzchni niemal 1600 mkw. oferuje produkty znanych marek – od odzieży, przez wyposażenie wnętrz i akcesoria sportowe, po artykuły dla zwierząt. To odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów, którzy cenią połączenie jakości z przystępną ceną. Do grona najemców dołączył również SpecLed, sklep specjalizujący się w nowoczesnych rozwiązaniach oświetleniowych, a ofertę usługową wzmacnia Poczta Polska.

Centrum stawia nie tylko na nowości, ale też na sprawdzone partnerstwa – swoją obecność w centrum przedłużyło CCC, marka doskonale znana i lubiana przez klientów. Salon o powierzchni ponad 500 mkw. przyciąga bogatą ofertą – od eleganckich modeli po codzienne propozycje dla całej rodziny. Bo udana współpraca, podobnie jak dobry styl, nigdy nie wychodzi z mody.

M1 Radom ma ponad 50. najemców

M1 Radom to jedno z największych centrów handlowych w woj. mazowieckim, położone w pobliżu najważniejszych węzłów komunikacyjnych. Obiekt o łącznej powierzchni najmu ponad 37 000 mkw. mieści ponad 50 sklepów popularnych polskich i światowych marek oraz punktów usługowych, jak np. MediaMarkt, H&M, Auchan, Deichmann, Hebe, CCC, Reserved, OBI, Douglas, Apart, Empik, Sinsay. Ponadto w ofercie gastronomicznej klienci znajdą McDonald’s czy KFC.

Centrum handlowe zlokalizowane jest przy drodze krajowej nr 12 oraz w pobliżu przystanków autobusowych, zapewniając odwiedzającym wygodny dojazd. Dodatkowo zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji zewnętrzny parking na niemal 1600 miejsc postojowych.

EPP ma portfolio 28 obiektów handlowych

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządza, obejmuje 34 projekty (28 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,9 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej 1,2 miliona metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

Dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. EPP należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz