26 listopada sieć ALDI otworzyła 400. sklep w Polsce. Świętowanie tego wyjątkowego jubileuszu przypadło na Tarnobrzeg. Sieć nie zatrzymuje się na liczbie 400 sklepów – jeszcze w tym roku planowane jest otwarcie kilkunastu kolejnych placówek.
Nowy sklep ALDI mieści się przy ulicy Kwiatkowskiego, na terenie nowo powstałego centrum handlowego Rock Park
„Rok 2025 jest dla naszej sieci przełomowy. Otworzyliśmy już 400. sklep w Polsce i nie zwalniamy tempa. Naszym celem jest dalsza ekspansja i konsekwentne budowanie marki ALDI na polskim rynku. Inwestujemy w nowe technologie, rozwój systemów logistycznych i rozwiązania przyjazne klientom, by codzienne zakupy były jeszcze bardziej proste i dostępne. To dla nas duży krok naprzód i dowód, że strategia ALDI przynosi efekty” – podkreśla Octavian Preda, wiceprezes Zarządu ALDI Polska.
W nowym koncepcie
Łączna powierzchnia najnowszego ALDI wynosi ok. 1000 mkw. 400. sklep został przygotowany zgodnie z nowym konceptem wizualnym, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w układzie działów, jaki i samego asortymentu. Istotnym wyróżnikiem ALDI jest aranżacja powierzchni handlowej, oferująca prawdziwy komfort poruszania się po sklepie. Nie brakuje tu również udogodnień dla klientów: 6 kas samoobsługowych, intuicyjny butelkomat. Od tego miesiąca w sieci ALDI dostępna jest też usługa cashback, umożliwiająca klientom wypłatę gotówki przy kasach.
Sklepy ALDI dla klientów są połączeniem przystępnej ceny i dobrej jakości. Dyskont oferuje wszystko, co potrzebne w codziennym życiu – od świeżych owoców i warzyw, po wybrane artykuły przemysłowe. Ważną częścią strategii ALDI są marki własne. Zapewniają wyjątkową jakość w bardzo dobrej cenie. Wybór asortymentu marek własnych nie tylko odpowiada na potrzeby klientów, ale jest przede wszystkim poprzedzany wnikliwymi testami, gwarantującymi najwyższe standardy jakościowe i surowcowe.
Debiut w kolejnym mieście i dalsza ekspansja
400. sklep ALDI w Polsce jest jednocześnie debiutem tej marki w Tarnobrzegu i 9. sklepem w województwie podkarpackim. Dyskonter buduje w ten sposób swoją obecność nie tylko tam, gdzie marka ALDI jest już dobrze znana, ale także w miejscach, gdzie jest to oczekiwane przez klientów. Tylko w ostatnich miesiącach sieć zadebiutowała w takich miastach jak np. Syców, Gostyń, Skierniewice, Słubice czy Luboń. Wśród nowych lokalizacji, które są planowane jeszcze na 2025 rok, znajdą się natomiast m.in. Tulce, Blachownia, Goleniów, Grudziądz, Jędrzejów – to także miejsca, gdzie ALDI pojawi się z pierwszymi sklepami.
ALDI inwestuje w modenizacje sklepów
ALDI nie tylko otwiera kolejne sklepy, ale też modernizuje te istniejące. Inwestuje również w nowoczesne rozwiązania i zaplecze logistyczne. 400 sklepów to dowód postępującego wzrostu. W ciągu ostatnich dwóch lat firma zwiększyła swoją sieć o ponad 30%. ALDI przygotowuje się też do uruchomienia trzeciego centrum dystrybucyjnego w Emilianowie. To inwestycja, która nie tylko zwiększy efektywność w transporcie, ale też wzmocni zrównoważony charakter łańcucha dostaw.
ALDI ma w portfolio 400 sklepów
ALDI w Polsce posiada 400 sklepów i zatrudnia ponad 4700 pracowników*. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.