Rituals inwestuje w modernizacje i powiększanie salonów

3 grudnia 2025 roku ponownie otwarte zostały drzwi butiku Rituals w Westfield Arkadia – miejsca, w którym w 2021 roku rozpoczęła się historia marki w Polsce. Po kilku miesiącach przebudowy powstał tu pierwszy w kraju sklep w formacie premium, oferujący większą, komfortową przestrzeń zakupową oraz poszerzony asortyment. W nowym wnętrzu zaprezentowana została również ekskluzywna Amsterdam Collection, dostępna stacjonarnie tylko w tym miejscu.

Powiększony i odświeżony butik Rituals w Westfield Arkadia został zaprojektowany tak, aby codzienne czynności mogły przekształcić się w chwile relaksu, a zakupy stały się inspirującym doświadczeniem. Odwiedzając sklep, można ponownie odkryć świat Rituals i wprowadzić do codzienności odrobinę harmonii.

Atrakcje na otwarcie

W dniu otwarcia na klientów czekała promocje i atrakcje, m.in. możliwość personalizacji produktów kaligrafią oraz stację z rozgrzewającą czekoladą. Podczas wydarzenia przyznawano limitowane torby z upominkami dla pierwszych 200 klientów dokonujących zakupów, a w pierwszych dniach po otwarciu udostępniono specjalną ofertę na kultowe pianki pod prysznic. Członkowie programu My Rituals, dokonujący w dniu otwarcia zakupów za minimum 190 zł, otrzymywali w prezencie mini patyczki zapachowe.

Limitowana kolekcja

Amsterdam Collection została stworzona we współpracy z Rijksmuseum i stanowi hołd dla holenderskiej historii oraz sztuki. Połączenie nut holenderskiego tulipana i yuzu oddaje klimat Amsterdamu, a design opakowań nawiązuje do tradycyjnej ceramiki z Delft, ozdobionej motywami kwiatów i ptaków. W kolekcji znajdują się produkty do pielęgnacji ciała – m.in. pianka pod prysznic, krem, peeling, mgiełka – a także artykuły do domu: patyczki zapachowe, świece oraz zapachy do wnętrz i samochodu.

Rituals działa na ponad 36. rynkach

Marka Rituals została założona w 2000 roku w Amsterdamie. Jest międzynarodowym liderem w branży, obecnym w ponad 36 krajach, w tym w takich metropoliach jak Londyn, Paryż, Hongkong czy Nowy Jork. Posiada ponad 1185 sklepów na całym świecie, 4200 punktów shop-in-shop, a także 5 obiektów spa oraz pionierskie Mind Oasis – pierwsze tego typu w świecie. Rituals to także marka, która stawia na zrównoważony rozwój, opierając swoje działania na trzech filarach: Czystości, Świadomości i Trosce (Clean, Conscious, Caring). Rituals nieustannie od kilku lat może poszczycić się prestiżowym certyfikatem B Corporation™, co świadczy o jej zaangażowaniu na rzecz odpowiedzialności społecznej i ochrony środowiska.

Firma koncentruje się na produktach, których składy w ponad 90% pochodzą z natury, oraz na opakowaniach, które nadają się do recyklingu lub ponownego napełniania.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz