Kaufland umacnia pozycję w Wielkopolsce

W Poznaniu został otwarty nowy market Kaufland, gdzie codzienne zakupy łączą się z nowoczesnym komfortem i szeroką ofertą usług. Klienci będą mogli skorzystać z parkingu, a także odwiedzić sklepy i punkty usługowe w pasażu handlowym, tworzącym wygodną przestrzeń zakupową. Jego powierzchnia sprzedaży to 2800 mkw., zaś powierzchnia całkowita to ponad 5200 mkw.

Z okazji otwarcia sieć przygotowała wiele atrakcji – od degustacji lokalnych produktów po konkursy z nagrodami i zabawy dla najmłodszych.

Nowy market został zlokalizowany w tętniącej życiem części poznańskiego Górczyna, przy ul. Głogowskiej 132, w bezpośrednim sąsiedztwie kluczowych punktów miasta. To już trzeci market Kauflandu w stolicy Wielkopolski – nowa inwestycja sieci potwierdza znaczenie regionu i konsekwentny rozwój oferty dla mieszkańców Poznania oraz okolic.

Nowy market został zaprojektowany z myślą o wygodzie kupujących i nowoczesnych standardach obsługi. Przestrzeń handlowa o powierzchni sprzedaży 2800 mkw. oraz ponad 5200 mkw. powierzchni całkowitej oferuje szeroki wybór artykułów spożywczych i produktów codziennego użytku. Realizacja inwestycji wymagała przeprowadzenia szeregu prac dostosowawczych i infrastrukturalnych, w tym dopasowania gabarytów nowej zabudowy do otoczenia, co wymagało precyzyjnej koordynacji działań. Do dyspozycji klientów przygotowano 173 miejsca parkingowe, w tym stanowiska dla osób z niepełnosprawnościami i rodzin z dziećmi.

Komfort i nowoczesność w jednym miejscu

Market został wyposażony w rozwiązania, które zapewniają szybkie i wygodne zakupy – nowoczesne stanowiska kasowe, przestronne alejki oraz bogaty asortyment uzupełniony o ofertę najemców w pasażu handlowym. Artisan serwuje pieczywo na zakwasie, wyroby cukiernicze i dania na ciepło, a Świat Pierogów – tradycyjne pierogi oraz świeże soki. Ofertę uzupełnia salonik prasowy Trafika, bankomat Euronet i paczkomat InPost.

„Nowy market przy ulicy Głogowskiej jest dla naszej sieci wyjątkowo ważną inwestycją. To trzecia lokalizacja Kauflandu w Poznaniu, a jednocześnie początek dynamicznej ekspansji na terenie miasta. W planach mamy kolejne obiekty, bo chcemy być obecni tam, gdzie mieszkańcy nas potrzebują, oferując im wygodne, nowoczesne i dobrze wyposażone miejsca do codziennych zakupów.

Górczyn z jego silną tożsamością i dynamicznym tempem rozwoju, idealnie wpisuje się w tę strategię. Jesteśmy przekonani, że nowy market świetnie odpowie na codzienne potrzeby mieszkańców Poznania” – podkreśla Kamil Michalski, Dyrektor Sprzedaży w Kaufland Polska.

Otwarcie pełne atrakcji dla całej rodziny

Podczas uroczystego otwarcia nowego marketu Kaufland oraz w kolejnych dniach na klientów czeka wiele atrakcji. 10 grudnia od godziny 6:00 do 18:00 hostessy będą wręczać odwiedzającym drobne upominki, takie jak balony, breloki do wózków, świeże jabłka czy róże. Na miejscu przygotowano także degustacje lokalnych wyrobów oraz produktów marek własnych Kaufland – wędlin, pieczywa i kiełbas, a także stoisko z kawą i herbatą. O godzinie 12:00 odbędzie się uroczyste krojenie okolicznościowego tortu. Klienci będą mogli wziąć też udział w konkursie z Kołem Szczęścia, w którym do wygrania są produkty marek własnych; udział w zabawie będzie możliwy po okazaniu paragonu o wartości minimum 150 zł.

Nie zabraknie również atrakcji dla najmłodszych. 11 i 12 grudnia sklep odwiedzi św. Mikołaj, który od 6:00 do 18:00 będzie czekał na dzieci z możliwością wykonania pamiątkowego zdjęcia i słodkim upominkiem. Do 23 grudnia klienci mogą ponadto korzystać ze wsparcia ambasadorów Kaufland Card, którzy pomogą w założeniu konta, wyjaśnią zasady programu lojalnościowego oraz zaprezentują dostępne promocje.

Otwarcie nowego marketu Kaufland w Poznaniu to kolejny krok w rozwoju lokalnej oferty handlowo-usługowej. Placówka zapewni mieszkańcom wygodny dostęp do szerokiego asortymentu i nowoczesnych udogodnień, wpisując się w potrzeby szybko rozwijającej się dzielnicy i codzienne oczekiwania mieszkańców.

Kaufland w Polsce posiada 257 marketów

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 257 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz