Mundialowe emocje w strefie kibica w Westfield Arkadia

Centrum handlowe Westfield Arkadia jest już gotowe na tegoroczne Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Od 20 listopada do 18 grudnia wszyscy miłośnicy piłki nożnej będą mogli obejrzeć rozgrywki na dużych ekranach w specjalnej strefie kibica zlokalizowanej na terenie zielonym przed centrum handlowym, od strony fontanny. Na transmisje wszystkich 64 zaplanowanych meczów wstęp jest bezpłatny, natomiast liczba miejsc w strefie jest ograniczona.

Już niebawem rozpocznie się mundial w Katarze. Po raz pierwszy w historii rozgrywki odbywają się jesienią, dlatego Westfield Arkadia przygotowała zadaszoną strefę kibica, w której wszyscy fani futbolu będą mogli dopingować polską drużynę i swoich ulubionych piłkarzy. W strefie znajdzie się 300 miejsc siedzących, telebim o wielkości 15 m2, dwa, 75-calowe telewizory oraz wyjątkowe nagłośnienie. Transmitowane będą wszystkie 64 mecze rozgrywane podczas mistrzostw, aż do finału, który odbędzie się 18 grudnia. Strefa kibica będzie otwarta w dniach meczowych. 

– Wiemy jak dużym zainteresowaniem cieszą się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej, dlatego zależy nam na tym, by nasza strefa kibica była doskonałą przestrzenią do wspólnego przeżywania sportowych emocji. Mamy nadzieję, że strefa będzie najlepszym miejscem do oglądania tegorocznych mistrzostw – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.

Wszyscy, którzy odwiedzą strefę kibica będą mogli także skorzystać ze specjalnie przygotowanej oferty gastronomicznej.

Listopad na sportowo w Westfield Arkadia

Strefa kibica to nie jedyna sportowa atrakcja, którą na listopad zaplanowała dla klientów Westfield Arkadia. Od 14 do 19 listopada wszyscy chętni mogą wziąć udział w tygodniowym święcie padla. W Theatrum przy wejściu od strony fontanny stanął pełnowymiarowy kort dedykowany dla tej dyscypliny sportu. Od 14 do 17 listopada odbędą się na nim mecze pokazowe z udziałem przedstawicieli Reprezentacji Polski w Padla, bezpłatne treningi czy lekcje WF-u dla szkół, a na 18 i 19 listopada zaplanowany jest Międzynarodowy Turniej Padla z udziałem drużyn z Czech, Niemiec, Węgier oraz Polski. Wydarzeniu, zaplanowanemu na piątek i sobotę, towarzyszyć będzie oprawa muzyczna oraz możliwość spotkania z gośćmi specjalnymi i sportowcami, a całość komentować będzie dziennikarz sportowy. 

Ponadto Westfield Arkadia była partnerem tegorocznego, 32. Biegu Niepodległości. Od 8 do 11 listopada w centrum handlowym zorganizowano Biuro Zawodów, gdzie biegacze mogli odebrać pakiety startowe, a w dniu Biegu – 11 listopada przygotowano dodatkowe zaplecze – strefę depozytów, parkingową oraz punkt dekoracji i grawerowania medali.

Westfield Arkadia, czyli największe centrum handlowe w Polsce

Westfield Arkadia w Warszawie to największe centrum handlowe w Polsce. Na 117 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się około 240 lokali. Flagowe sklepy polskich i światowych marek, eleganckie restauracje i kawiarnie, kino, sala zabaw i klub fitness czynią ofertę bardzo bogatą i odpowiadającą na niemal wszystkie potrzeby klientów. Otwarty w 2004 roku obiekt na starcie odniósł komercyjny sukces, który trwa do dziś – Westfield Arkadia to „centrum pierwszego wyboru” dla prestiżowych brandów wchodzących na rynek polski. Wśród kluczowych sklepów znajdują się między innymi: Victoria’s Secret, Peek&Cloppenburg, Sephora, Douglas, Zara, H&M, Huawei, Xiaomi, Rituals, Lego.

Architektura obiektu to kreatywne połączenie amerykańskiej wizji centrów handlowych z europejską tradycją miejskich pasaży. Wrażenie robi przestronne Theatrum rozpościerające się zaraz za wejściami głównymi – to miejsce licznych wydarzeń czy koncertów, które może pomieścić setki klientów. Otwarta w 2017 roku strefa Grand Kitchen stanowi miejsce spotkań rodzinnych, towarzyskich czy biznesowych dla tych, którzy chcieliby oderwać się od miejskiego zgiełku. Wyróżnikiem w skali kraju z pewnością jest nowocześnie i funkcjonalnie zaaranżowany zielony teren zewnętrzny z fontanną. Pod koniec 2018 roku został otwarty również ogólnodostępny plac zabaw dla dzieci zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami. Centrum zostało docenione za oryginalność projektu i aktywności, za co otrzymało kilkanaście nagród i wyróżnień branżowych.

Istotnym elementem działalności centrum Westfield Arkadia są spektakularne, cieszące się dużą popularnością wydarzenia specjalne o zróżnicowanej tematyce. Nie brakuje też koncertów popularnych polskich i zagranicznych wykonawców.

Dla naszych stałych klientów dostępnych jest wiele udogodnień i usług na najwyższym poziomie za sprawą programu lojalnościowego Westfield Club, takich jak: zakupy ze stylistą, pomoc asystenta zakupowego, a nawet przegląd szafy w domu klienta. Od niedawna wprowadziliśmy nową odsłonę programu Cashback – innowacyjną możliwość otrzymywania zwrotu części pieniędzy wydawanych na zakupy w naszym centrum. Dzięki temu, zbierając punkty, można otrzymać do 150 złotych zwrotu za zakupy rocznie, automatycznym przelewem, prosto na konto bankowe.

Obiekt jest w pełni dostosowany do potrzeb osób z ograniczoną mobilnością. Westfield Arkadia cechuje dbałość o środowisko – zielony dach z miejską pasieką, udogodnienia dla osób dojeżdżających alternatywnymi środkami transportu czy konsumowanie zielonej energii, to tylko część rozwiązań zastosowanych w centrum.

Westfield Arkadia jest przyjazne rodzinom – zewnętrzny plac zabaw, pokoje rodzinne wyposażone w przewijaki, mikrofalówki, miejsca z fotelikami do karmienia, specjalne podgrzewacze dla najmłodszych, zabawki mobilne to wszystko składa się na pokaźny wachlarz udogodnień dla tej grupy klientów. Na terenie całego centrum działa bezpłatna sieć WiFi.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz