komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Cukiernia Sowa rozwija q-commerce i rozpoczyna współpracę z Uber Eats, by być bliżej klientów i odpowiadać na rosnące zainteresowanie zakupami online.
Malezyjska sieć MR.DIY umacnia swoją pozycję w Polsce. 18 października otworzy sklep w CH Turawa Park, a 25 października największy w kraju punkt w Toruń PLAZA.
Thai Wok rozszerza swoją obecność na południe Polski. Już 28 października otworzy swoją pierwszą restaurację w Krakowie, która będzie jednocześnie 24. lokalizacją sieci w kraju.
Stale udoskonalamy naszą ofertę, by była świeża i dopasowana. To nie zamknięty koncept, lecz projekt, który nieustannie ewoluuje – mówi Mariusz Langwiński, Sinsay, LPP dla SCF News.
W Galerii Pomorskiej zadebiutowała pierwsza w Bydgoszczy sala zabaw Klub Fikołki jako jedna z największych tego typu atrakcji w regionie. Zajęła powierzchnię 615 mkw. To 35. sala zabaw.
W raporcie Ningi Research CCC zarzucono sztuczne zawyżanie wyników, ukryte powiązania z MKRI i naruszenie przepisów antymonopolowych. CCC odrzuca zarzuty i podkreśla rynkowy charakter współpracy.
Galeria Echo nieustannie dba o atrakcyjność swojej oferty. Marka New Yorker przedłużyła współpracę z centrum. 9 października ponownie otworzyła salon, powiększony do niemal 1500 mkw.
Według Cushman & Wakefield wartość transakcji na rynku nieruchomości handlowych do września wyniosła 450 mln EUR. Prognozy na koniec roku zakładają łączny wolumen około 900 mln EUR.
Od 18–22. października Hala Koszyki zaprasza na kulinarne święto. W menu trzy dania autorstwa zwyciężczyń konkursu „Liczymy się z Twoim daniem”. Gospodarzem projektu jest Mateusz Gessler.
16 października w Krakowie otworzył się pierwszy klub Xtreme Fitness Gyms. To 128. klub Xtreme Fitness Gyms w Polsce i 20. w województwie małopolskim. Obiekt ma powierzchnię 742 mkw.
LPP zajęło 1. miejsce wśród krajowych firm prywatnych w rankingu płatników CIT za 2024 r. Łączne daniny na rzecz państwa przekroczyły 2,5 mld zł – to rekord w historii spółki.
„Nowe parki powstają tam, gdzie klientów jeszcze nie ma lub rynek dynamicznie rośnie" - mówił podczas #scf2025fall Tomasz Wysocki, Smart Park. Parki handlowe pozostają bezpiecznym segmentem rynku.