

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Kodano Optyk otworzyła trzeci salon w Czechach. Mieści się w Aupark Hradec Králové. Kontynuuje też ekspansję też w Słowacji, gdzie niedługo zostanie otwarty 3. salon.
Jak podał GUS sprzedaż detaliczna w cenach stałych w lipcu była wyższa niż przed rokiem o 4,8% Wśród kategorii, które zanotowały w lipcu wzrost są m.in. "tekstylia, odzież, obuwie (o 14,7%).
Galeria Młociny nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Do grona najemców dołączyła marka Almarah Perfumes. Otworzyła ona pierwszy stacjonarny w obiekcie. Znajduje się na poziomie 0.
Na #scf2025fall obecna będzie mocna reprezentacja działu najmu firmy KLEPIERRE. Przewodniczyć jej będzie Agata Dubowik, Dyrektor Działu Najmu.
Na targach #scf2025fall nie zabraknie przedstawicieli Kodano Optyk. Przewodniczyć im będzie Karol Wilczko, wiceprezes zarządu oraz Karol Kożusznik, członek zarządu / dyrektor ds. ekspansji i rozwoju.
W pierwszej połowie br. Grupa VRG osiągnęła sprzedaż w wysokości 671,20 mln zł, o 8,4% wyższą niż w roku poprzednim. Korzystne dynamiki sprzedaży notowano zarówno w kanale online, jak i offline.
Sieć Woolworth kontynuuje ekspansję na rynku polskim i otwierzyła trzeci sklep w Warszawie. Mieści się w parku handlowym przy ul. Głębockiej 13. Posiada powierzchnię sprzedaży wnoszącą 667 mkw.
Grupa SMYK otworzyła swój pierwszy własny sklep stacjonarny w Słowacji. Został uroczyście otwarty 22 sierpnia w centrum handlowo-rozrywkowym Bory Mall w Bratysławie. Ma powierzchnię ok. 600 mkw.
W I półroczu przychody ze sprzedaży Grupy Dino wyniosły 16,0 mld zł i były o 14,8% wyższe niż w I pół. 2024 r. Na koniec czerwca 2025 r. sieć posiadała 2835 sklepów, o 331 więcej niż rok wcześniej.
Carrefour Polska wprowadza na rynek nowy koncept skierowany do osób aktywnych fizycznie i dbających o zdrowy styl życia. “Active Food” to nowa kategoria produktów w sklepach Carrefour.
NEPI Rockcastle odnotowała 12,1% wzrost zysku operacyjnego netto rdr. w pierwszym półroczu osiągając poziom 307 mln euro. Wynik ten jest efektem istotnych akwizycji sfinalizowanych w ub.r.
InPost rozszerza funkcjonalność aplikacji InPost Mobile o integrację z Apple CarPlay. Pozwoli to użytkownikom odbieranie przesyłek bezpośrednio z ekranu samochodu.