

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W kwietniu oferta HOMEPARK Rawa została rozszerzona o nowe, sezonowe stoisko rowerowe. Jest ono zlokalizowane przed salonem marki Media Expert. Klienci mogą wybierać spośród bogatej oferty rowerów.
7 maja w Parku Handlowym Multibox otwarty zostanie kolejny salon sieci RTV Euro AGD w Głogowie. Sala sprzedaży tego lokalu będzie mieć powierzchnię 400 mkw.
Skechers zostanie przejęty przez 3G Capital, firmę inwestycyjną za 9,42 miliarda dolarów. Oczekuje się, że transakcja zostanie zamknięta w trzecim kwartale 2025 roku.
Aplikacja Kameleon dostępna jest w nowej wersji. Zmiany mają budować jeszcze silniejsze relacje z klientami, wspierać strategię omnichannel oraz zwiększać konkurencyjność marek z portfolio spółki.
G City Europe wzmacnia kompetencje w obszarze developmentu. Do firmy dołączył Piotr Myszka, obejmując stanowisko Head of Development. To krok w kierunku realizacji długofalowej strategii spółki,
Do grona najemców koszalińskiego centrum handlowego EMKA dołączy niebawem IKEA. Otworzy w EMCE pierwsze na północy polski indywidualne studio planowania i zamówień oraz mobilny punkt odbioru zamówień.
Tam, gdzie pojawiają się wyzwania, rodzą się także nowe możliwości. Silni gracze potrafili zwiększyć swoją obecność na rynku, nawet w okresie stagnacji - mówi Andrii Zhuk, prezes RAU.
24 kwietnia w Westfield Arkadia został otwarty pierwszy butik Dreslow, który oferuje modę projektantów cyrkularnych. Na powierzchni handlowej 120 mkw. klienci znajdą ponad 600 unikatowych ubrań.
Netto rozpoczęło testy systemu kaucyjnego z udziałem klientów w czterech lokalizacjach. Ma to na celu sprawdzenie użyteczności rozwiązania z perspektywy klienta.
Maxi Zoo uruchamia nową inicjatywę w ramach programu lojalnościowego Friends. Skierowana ona jest do opiekunów szczeniąt i kociąt do 12. miesiąca życia.
Biedronka i DHL eCommerce Polska zacieśniają współpracę. Automaty paczkowe DHL BOX 24/7 są już dostępne przy ponad 1500 sklepach Biedronka w całej Polsce.
Po 13 latach działalności Brico Depot w Puławach przeszło metamorfozę. Od 5 marca funkcjonuje pod marką Castorama Polska. Rebranding Brico Depot to kolejny krok w umacnianiu marki Castorama.