

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Kolejni najemcy otwierają swoje lokale w Nowej Sukcesji w Łodzi. 23 stycznia został otwarty sklep sieci Woolworth. Zlokalizowany jest na poziomie 1, w pobliżu Sinsay i Tedi.
Rituals Cosmetics otworzył kolejny sklep w Warszawie. 22 stycznia 2025 roku klienci Złotych Tarasach mogli zrobić pierwsze zakupy w nowym salonie. Znajduje się na parterze centrum handlowego.
Przybywa najemców Pasażu Grunwaldzkiego. 24 stycznia swój sklep otworzy marka Flying Tiger Copenhagen. Nowy salon klienci znajdą w Pasażu na poziomie -1.
Kamalion rozbudowuje sieć placówek w Polsce. 23 stycznia 2025 roku hiszpańska marka otworzyła swój 25. sklep w Polsce. Znajduje się on w Przemyślu.
W ramach wzmacniania rozwoju IT i inwestycji JYSK, obszar biznesowy IT staje się częścią zespołu zarządzającego JYSK. Keld Marott awansuje na stanowisko Executive Vice President of IT.
Benefit Systems ustanowił program emisji obligacji o wartości do 1 mld zł. Program ma na celu zdywersyfikowanie źródeł finansowania działań zgodnie z przyjętą strategią rozwoju na lata 2025-2027.
Lidl Polska po raz 12. z rzędu otrzymał wyróżnienie od „Top Employers Institute” . Po raz pierwszy otrzymał również tytuł „X-Large Enterprise Seal” dla dużych firm.
Redkom Development na przestrzeni ostatnich dwóch lat wybudował i otworzył trzy obiekty handlowe o łącznej powierzchni 46 000 mkw. Rozpoczął również realizację nowych inwestycji.
Zabrze zyska park handlowy o powierzchni niemal 13 000 mkw. Inwestycja realizowana jest przy współpracy Genesis Property z firmą TERG S.A.. Przewidziane zakończenie budowy to II kw. 2026 r.
W ub.r. Grupa Muszkieterów osiągnęła łączny obrót w wysokości 10,93 mld zł w ramach sieci Intermarché i Bricomarché. Bricomarché otworzyło 21 nowych sklepów, zaś Intermarché 4 nowe sklepy.
Właściciel centrum handlowego Europa Centralna, MITISKA REIM kończy rok 2024 nowym kontraktem w parku handlowym. Do grona najemców dołączyła marka Flügger. Otworzy lokal na powierzchni 330 mkw.
Lagardère Travel Retail przyspiesza z rozwojem sieci Costa Coffee w Polsce. W planach na 2025 r. jest otwarcie 6 nowych kawiarni oraz modernizacja 24 istniejących lokalizacji.