

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Chcemy, żeby właściciele i najemcy korzystali z usług zarządzania jak z abonamentu – prosto, przejrzyście, skutecznie” - w rozmowie z SCF News | Retailnet.pl mówi Piotr Karpiński, CBRE.
Zmieniły się zachowania zakupowe konsumentów w ciągu roku. Polacy zaczęli mocniej szukać zniżek i promocji. Ale u nas ta aktywność i tak mniej wzrosła niż w innych krajach UE.
2500 aplikacji, 180 rozmów rekrutacyjnych i 38 wybranych uczestników – tak w liczbach wygląda tegoroczny program letnich praktyk w Kaufland Polska.
Po latach intensywnych przemian, wywołanych pandemią i rosnącą cyfryzacją handlu, galerie handlowe ponownie zyskują na popularności. W 2024 roku obroty wzrosły o 4,3%, a odwiedzalność o 0,2%.
Zarządzane przez EPP M1 Poznań, jedno z największych rodzinnych centrów handlowych w Wielkopolsce, szykuje rewolucję w swojej propozycji. Obiekt zyskał właśnie nowego, unikalnego najemcę.
Develia podpisała umowę sprzedaży nieruchomości, na której znajduje się wielofunkcyjny budynek Arkady Wrocławskie ze spółką Vastint Poland. Cena sprzedaży netto to 42,967 mln euro.
Wakacje to doskonały czas na twórczość, odpoczynek i pozytywną energię. Z tej okazji Galeria Kazimierz zaprasza na nowy, wyjątkowy cykl letnich wydarzeń pod nazwą „Kazimierz Vibes”
DOUGLAS rozwija sieć perfumerii premium w Polsce, przekraczając już 160 lokalizacji. Najnowszym krokiem w strategii rozwoju jest otwarcie dwóch nowych perfumerii – w Oławie oraz Nowym Targu.
W świecie, w którym handel coraz częściej łączy się z funkcjami mieszkaniowymi, biurowymi i rekreacyjnymi, Port Praski jest przykładem nowego podejścia do miejskiej tkanki.
Popeyes wchodzi do stolicy Małopolski. Marka znana z soczystego kurczaka w chrupiącej panierce - już niebawem otworzy swoją pierwszą restaurację w Krakowie.
LANCERTO razem z PZPN stworzyło pierwszą w historii kolekcję eleganckich ubrań oraz dodatków dla reprezentacji Polski, która w lipcu zadebiutuje w finałach EURO 2025 w Szwajcarii.
Lagardère Travel Retail kontynuuje dynamiczny rozwój marki PAUL w Polsce. Pod koniec czerwca w warszawskim Wilanowie została otwarta nowa restauracja