Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

[CASE STUDY] Fast White Cat: fast wdrożenie eCommerce, czyli wyjątkowy Sylwester online

Skuteczny eCommerce House to ten, który rozumie obie najważniejsze potrzeby klienta eCommercowego – zbudowanie (lub utrzymanie) platformy w najlepszym możliwym wydaniu oraz wspieranie głównej funkcji sklepu online, czyli efektywnego sprzedawania. Ale są jeszcze kwestie takie, jak presja czasu i naprawdę szalony deadline. Jak w 100 dni wdrożyć projekt, przewidziany na trzykrotnie dłuższy czas realizacji? Zrobić to fast.

Case Study z tego błyskawicznego wdrożenia zaczyna się od pewnego październikowego spotkania. Wtedy Coccodrillo, Klient Fast White Cat, polskiego eCommerce House’u, powiedział: „szukamy sprawdzonego dewelopera, który jest w stanie tak zaplanować wdrożenie i być do dyspozycji oraz zorganizować zespół i pracę,  aby w 3 miesiące uruchomić nowy e-sklep, jeszcze w tym roku!” Wyzwanie rzucone przez Coccodrillo – odzieżową  markę dla dzieci – początkowo wydawało się niemożliwe. Nieprzekraczalny deadline i tylko 3 miesiące, aby zaprojektować dedykowany layout sklepu, postawić i zintegrować z nowym systemem ERP Microsoft Dynamics klienta.

Elastyczne podejście i optymalizacja czasu

Fast White Cat skupia się głównie na rozwiązaniach eCommerce zbudowanych w oparciu o Magento, zadanie było jednak o tyle trudne, że Magento to gotowy system bez spersonalizowanej customizacji –  dopiero dzięki integracji z systemem ERP,  zamówienia są przerzucane do systemu wewnętrznego, a następnie procesowane i przetwarzane. 100 dni to jednak niezwykle mało czasu na wykonanie takiego zadania, ponieważ definitywny deadline integracji platformy z ERPem, wyznaczono na ostatni dzień roku, w związku ze zmianą systemu fakturowania od stycznia. To jedynie 100 dni, by zaprojektować, dokładnie przetestować, a następnie z powodzeniem wdrożyć nową platformę z działającym systemem. Mimo to udany go live miał miejsce 31.12.2019 o godzinie 23:59, na najnowszej wersji Magento  – 2.3.

R E K L A M A

– Zdążyliśmy. Jak to możliwe? Przeprocesowaliśmy integrację platformy  z przewoźnikami – na dedykowanym frontendzie, a nie gotowej templatce, by spełnić wymagania klienta. Główną rolę zagrało tu nasze doświadczenie – tłumaczy Rafał Tarnowski, Magento Ekspert z Fast White Cat. – Kilkadziesiąt zrealizowanych projektów i świadomość potrzeby elastycznego podejścia do obsługi klienta sprawiają, że optymalizujemy czas wdrożenia oraz eliminujemy błędy do minimum. Ogromne znaczenie miał także zespół specjalistów – zgrane, interdyscyplinarne teamy i świetna komunikacja sprawiają, że realizacja w 100 dni i deadline w Sylwestra okazały się dla nas możliwe. Zaangażowanie w projekt z trzech stron (dostawcy, czyli Fast White Cat, klienta Coccodrillo oraz zespołu ERP) znacznie ułatwiło cały proces – dodaje.

fwc-coccodrillo

Niezawodny partner

Efekt? Szaleńcza data wdrożenia i zadowolony klient, który mógł dalej realizować projekty w eCommerce od nowego roku. W 100 dni udało się zaprojektować dedykowany layout, przenieść aż 3 maski językowe (PL, CZ, SK) wraz z produktami i treściami działającego sklepu internetowego oraz zrealizować integrację z nowym ERP na wersji Magento 2.3.

– Fast White Cat to niezawodny Partner – podsumowuje współpracę Tomasz Przybyła, Vice Prezes Zarządu CDRL SA, właściciela marki Coccodrillo. – Eksperci pełni zaangażowania, gotowi na najtrudniejsze wyzwania.  Prowadziliśmy rozmowy z kilkoma podmiotami, którzy nie byli w stanie dotrzymać terminu. Mimo presji czasu i złożoności projektu, mogliśmy wspólnie świętować Nowy Rok, a nasi klienci kupować ulubione stylizacje Coccodrillo w nowej odsłonie – podkreśla Tomasz Przybyła.