Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

CDRL ze wzrostem przychodów w I półroczu w polskim kanale e-commerce o 15 proc. r/r

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz supermarketów z produktami dla dzieci Buslik, podsumowuje sprzedaż po I półroczu 2023 r. W omawianym okresie CDRL S.A. wygenerowało niemal 131 mln zł, co oznacza spadek względem analogicznego okresu ubiegłego roku o 4 proc.

Wzrosty odnotował polski kanał e-commerce, który od początku roku do końca czerwca wypracował niemal 28 mln zł czyli o 15 proc. więcej niż rok wcześniej.

– Mimo słabszego wyniku sprzedażowego w drugim kwartale, cieszymy się, że polski sklep internetowy odnotowuje wzrosty. Duże nadzieje wiążemy ze zbliżającym się szczytem sprzedaży w sierpniu i aktualnie koncentrujemy nasze wysiłki na wprowadzeniu do salonów oraz sklepów internetowych oferty szkolnej – komentuje Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.

R E K L A M A

W samym II kwartale 2023 roku przychody w CDRL S.A. wyniosły 59,5 mln zł i jest to 16 proc. mniej niż rok wcześniej. Polski kanał e-commerce wygenerował w tym okresie 11,9 mln zł i jest to wzrost o 9 proc. r/r.

Grupa CDRL jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel i Buslik

Grupa CDRL to wiodący dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi – Buslik.

Grupa CDRL dostarcza kompleksową ofertę dziecięcą, posiada własny zespół projektantów i designerów. Produkcja asortymentu poddawana jest pełnej kontroli jakości przy jednoczesnej optymalizacji kosztów i gwarancji bezpieczeństwa dostaw. Uzupełniającą ofertę stanowi obuwie dziecięce oraz zabawki i akcesoria.

W portfolio spółki znajdują się również Sale Zabaw Fikołki, które łączą rozrywkę, warsztaty ogólnorozwojowe, edukacyjne i hobbystyczne dla dzieci do 11 lat (150 cm). Spółka prowadzi działalność w Polsce i wielu innych państwach Unii Europejskiej, a także poza nią. Produkty marki Coccodrillo dostępne są łącznie w 486 punktach handlowych a także w sklepie internetowym działającym w 7 wersjach językowych.