Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Nowa odsłona sklepu Guess w Gdyni

Guess otwiera flagowy sklep Guess i Marciano w Centrum Handlowym Riviera w Gdyni w zupełnie nowej odsłonie. Odświeżona stylizacja powiększonego do 465 mkw. wnętrza powstała według najnowszego konceptu sklepów Guess, wprowadzanego na początku 2019 r.

Nowy wystrój sklepu, dostępny od 4 maja 2021 r., jest efektowną grą geometrycznych akcentów, tytanowych detali i minimalistycznych mebli. To świeże i klimatyczne tło dla szerokiej gamy kolekcji Guess: dżinsowych oraz sezonowych stylizacji.

Nowy format salonu Guess w Gdyni

Kluczowym elementem sklepu jest powiększona sekcja „Denim Destination”. Podświetlany LED „Denim is our world”, centralnie umieszczony stół i podświetlane panele z informacją o fasonach pomogą klientom znaleźć ideany model dżinsów. Strefa z akcesoriami GUESS również zyskała nowe oblicze wraz z dodatkową powierzchnią do ekspozycji produktów oraz ponadczasowych zdjęć wizerunkowych.

R E K L A M A

– Zlokalizowane w centrum Gdyni, w pobliżu największych atrakcji turystycznych miasta i jednego z najważniejszych portów morskich w Polsce, Centrum Handlowe Riviera jest wyjątkowym miejscem na zakupy i czas wolny. Kompleks oferujący wiele atrakcji dla klientów takich jak strefa gastronomiczna, zadaszona strefa rekreacyjno-rozrywkowa i kinowy multipleks jest doskonałą lokalizacją dla sklepu Guess – informują przedstawiciele sieci Guess.

Salon Guess w CH Riviera
Salon Guess w CH Riviera

Obecnie portfolio detaliczne Guess w Polsce obejmuje 36 sklepów firmowych, 5 sklepów Marciano GUESS, jeden sklep licencjonowany i 22 outlety.

Założona w 1981 roku firma Guess rozpoczęła swoją działalność jako marka produkująca dżinsy i od tego czasu z powodzeniem stała się globalną marką z segmentu lifestyle. Obecnie spółka Guess? Inc. projektuje, sprzedaje, dystrybuuje i licencjonuje kolekcje mody, dżinsów, torebek, zegarków, okularów, butów i innych produktów. Produkty Guess? dystrybuowane są przez sklepy firmowe oraz najlepsze domy towarowe i salony multibrandowe na świecie. Według danych z 30 stycznia 2021 roku spółka zarządza 1,046 sklepami własnymi w Ameryce Północnej i Południowej, Europie oraz Azji. Partnerzy i dystrybutorzy spółki operują dodatkowo 524 punktami. Wspólnie prowadzą działalność w około stu krajach. Więcej informacji o firmie jest dostępnych na stronie www.guess.eu