Sklep HalfPrice grupy CCC dołączył do grona najemców galerii Libero. To pierwszy na Śląsku dwupoziomowy salon marki i jednocześnie pierwszy sklep w Katowicach. Nowy koncept handlowy z kategorii off-price niewątpliwie wzbogaci ofertę Libero.
Nowa marka HalfPrice grupy CCC z sukcesem zadebiutowała na polskim rynku z początkiem maja. Obecnie jej sklepy funkcjonują w 15 lokalizacjach w całym kraju.
Po raz pierwszy w Katowicach
Teraz nowy salon zostanie uruchomiony w stolicy Górnego Śląska w Libero Katowice. Na klientów czeka pierwszy w regionie, dwupoziomowy salon o powierzchni prawie 2000 m2, zapewniający jasny i przejrzysty sposób prezentacji bogatego asortymentu marki.
– Współpraca z Grupą CCC przy nowym i niezwykle atrakcyjnym koncepcie handlowym i wybór Libero na lokalizację pierwszego w Katowicach salonu marki HalfPrice to dla nas duża satysfakcja. Jednocześnie jest to potwierdzenie potencjału i wartości naszego obiektu – mówi Grzegorz Filipczyk, Dyrektor Libero Katowice.
Dlaczego Libero?
Libero Katowice stale rozwija swoją działalność i dzięki otwarciu nowego sklepu w nowej formule, poszerza swoją ofertę. Salon HalfPrice w Libero jest ściśle dopasowany do potrzeb klientów galerii i stanowi wyróżnik wśród katowickich obiektów handlowych.
– Tworząc HalfPrice korzystaliśmy z potencjału oraz doświadczenia Grupy CCC. Plany naszego rozwoju są ambitne, ale jesteśmy przekonani, że uda się nam je zrealizować także dzięki atrakcyjnym lokalizacjom, które wybraliśmy wspólnie z partnerami po stronie centrów handlowych. Takimi jak Libero Katowice, które wyróżnia się planami rozwoju i ugruntowaną już pozycją na rynku. Sklepy HalfPrice to interesujący nowoczesny koncept, który jeszcze bardziej uatrakcyjni ofertę galerii handlowych – mówi Karol Semik, Dyrektor Ekspansji Grupy CCC.
W tym roku w Polsce powstanie około 60 sklepów stacjonarnych nowej marki, a jesienią klienci HalfPrice będą mogli zrobić zakupy także przez Internet.
Światowe brandy w jednym miejscu
W ofercie nowego, multibrandowego sklepu HalfPrice klienci mogą znaleźć niepowtarzalne i unikatowe produkty znanych marek w atrakcyjnych cenach. Sieć bowiem na co dzień współpracuje ze światowymi brandami. Kolekcja dostępnych marek w HalfPrice będzie stale powiększana.
– Dzięki skali przedsięwzięcia, jakim jest otwarcie kilkudziesięciu salonów HalfPrice, klienci mogą liczyć na bardzo zróżnicowaną ofertę. Będzie ona uzupełniana kilka razy w tygodniu. Jestem przekonana, że nasze portfolio zaspokoi gusta nawet najbardziej wybrednych poszukiwaczy okazji, a jasny i przejrzysty układ sklepu będzie sprzyjał satysfakcjonującym zakupom – mówi Joanna Czyżewska, Dyrektor Sprzedaży HalfPrice.
Sklep HalfPrice oferuje wysokiej jakości odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu.