Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Krakowskie centrum handlowe Bonarka w sierpniu br. wzbogaciło się o nowy butik z akcesoriami marki Guess. Nowy salon ma powierzchnię 100 mkw. i znajduje się na poziomie 0.
– Marki premium są naszą istotną przewagą konkurencyjną. Przyciągają klientów do Bonarki i stanowią o jej atrakcyjności. Posiadanie możliwie jak największej ich liczby w składzie najemców jest jednym z założeń naszej strategii leasingowej. Z marką Guess związaliśmy się biznesowo nie tylko umową dotyczącą butiku z akcesoriami. Niebawem planowane są także otwarcia salonów submarki Guess Active-wear oraz marki wiodącej Guess – komentuje Przemysław Wasiluk, Operations Asset Manager NEPI Rockcastle.
Założona w 1981 roku firma Guess rozpoczęła swoją działalność jako marka produkująca dżinsy i od tego czasu z powodzeniem stała się globalną marką z segmentu lifestyle. Obecnie spółka Guess? Inc. projektuje, sprzedaje, dystrybuuje i licencjonuje kolekcje mody, dżinsów, torebek, zegarków, okularów, bu-tów i innych produktów. Najnowsze modele akcesoriów z aktualnej kolekcji Guess jesień-zima 2021 mogą już kupić także klienci Bonarki. W kolekcji tej efektowne, modowe fasony charakteryzują się ekskluzywnymi materiałami, bogatym zdobieniem i nowoczesnym designem.
Produkty marki Guess dystrybuowane są przez sklepy firmowe oraz najlepsze domy towarowe i salony multibrandowe na świecie. Według danych z 30 stycznia 2021 roku spółka zarządza 1,046 sklepami własnymi w Ameryce Północnej i Południowej, Europie oraz Azji. Partnerzy i dystrybutorzy spółki operują dodatkowo 524 punktami. Wspólnie prowadzą działalność w około stu krajach.
Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92 tys. mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Media Expert, TK Maxx oraz kino Cinema City -jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce.
Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”.
Właścicielem centrum jest NEPI Rockcastle. Obiektem zarządza firma Apsys.
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter