Kappahl wraca do Focus Mall w nowym koncepcie

focus-mall-zielona-gora

Już 30 września br. nastąpi otwarcie salonu Kappahl w Focus Mall w Zielonej Górze. Skandynawska marka powraca do miasta po 5 latach nieobecności i zapowiada otwarcie w nowym koncepcie store-in-store.

Kappahl to szwedzka marka odzieży na każdą okoliczność. Skandynawska estetyka sprawia, że produkty Kappahl są wygodne i ponadczasowe. W ofercie marki znajdują się odzież, bielizna oraz dodatki dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt. Salon Kappahl, o powierzchni 731 mkw., zlokalizowany będzie na pierwszym piętrze nowo otwartej części galerii.

– Otwarcie nowego sklepu Kappahl w Zielonej Górze jest dla nas ekscytujące z dwóch powodów. Po pierwsze, wracamy do miasta, w którym już kiedyś Kappahl był i mamy tutaj grono lojalnych Klientów. Takie powroty zawsze cieszą nas ogromnie – mówi Wirginia Gruszczyńska, marketing and e-com manager Kappahl Poland.

– Będzie to dla nas szczególne otwarcie również z uwagi na fakt, że sklep zaprezentujemy w koncepcie store in store. Klienci będą mogli robić zakupy w salonie Kappahl i znajdującym się tuż za ścianą sklepie Newbie. Mamy nadzieję, że wpłynie to bardzo pozytywnie na komfort zakupów naszych lojalnych, jak i nowych klientów – dodaje.

Newbie to kolekcja odzieży i dodatków dla najmłodszych w rozmiarach 44-128. Została zaprojektowana z wielka dbałością o szczegóły – jest miękka, przytulna i ponadczasowa, a wszystkie artykuły wykonane są z ekologicznych materiałów. Kolekcja Newbie obejmuje również przytulanki, kocyki czy materiałowe pieluszki.

– Kappahl to marka odpowiedzialna, oferująca odzież z naturalnych tkanin, wytworzoną w zrównoważony sposób. To produkty wysokiej jakości sprzedawane w atrakcyjnych cenach, dlatego bardzo cieszy nas powrót marki do Focus Mall. Planujemy poszerzać portfolio o takich najemców, aby zapewnić klientom dostęp do marek działających w duchu slow fashion – deklaruje Marta Radziwoń, dyrektor centrum Focus Mall.

Focus Mall w Zielonej Górze

Focus Mall to nowoczesne centrum handlowo-usługowe w sercu Zielonej Góry, wybudowane w 2008 roku na postindustrialnych terenach dawnej Fabryki Wełny. Obiekt dostarcza szeroką ofertę handlowo-usługową, rozmieszczoną na 29 tys. mkw. GLA. Na klientów odwiedzających centrum czeka obecnie 100 sklepów i butików oraz 9-salowe kino, a także ponad 1000 miejsc parkingowych. Wśród kluczowych najemców znajdują się m.in. Carrefour, Cinema City, Media Markt, Reserved, Douglas, H&M, Cropp, Bershka, Empik, CCC, Deichmann, E-obuwie.pl, Rossmann, Sinsay, Smyk czy Stradivarius. Właścicielem obiektu jest firma NEPI Rockcastle. Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma Apsys Polska.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY PORTALU
NAJNOWSZE INFORMACJE
SCF DATABASE

Projekty

galeria handlowa
44 000 m2
Galeria rozrywkowo-handlowa Focus Mall w Zielonej Górze ma 44 tys. mkw. GLA. Obiektem zarządza firma Apsys Polska.
Baza danych

Najemcy

kappahl-logo
odzież damska, odzież męska, odzież młodzieżowa
Lokalizacji: 26
KappAhl to sieć sklepów odzieżowych posiadająca blisko 400 sklepów w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce oraz Czechach. KappAhl oferuje modną odzież…
Baza danych

Firmy

developer/inwestor
Od 24 lat, Apsys projektuje i zarządza przestrzeniami handlowymi we Francji i w Polsce. Apsys rozwija innowacyjne, „szyte na miarę”…
Baza danych
Scroll to Top