Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Przez Posnanię Popeyes wchodzi do Wielkopolski

Do Poznania wkroczą nowoorleańskie rytmy i gorący klimat prosto z ulic Luizjany. Popeyes ogłasza kolejne otwarcie tym razem w stolicy Wielkopolski. Już wkrótce w Posnanii kolejna restauracja sieci.

Mieszkańcy Wrocławia, Szczecina i Warszawy już wiedzą czego mogą spodziewać się po Popeyes, teraz czas na Poznań. W strefie gastronomicznej w Posnanii powstanie kolejna restauracja sieci. Poznaniacy już wkrótce będą mogli spróbować świeżego, soczystego kurczaka marynowanego przez 12 godzin, chrupiącej panierki, doskonałych dodatków i wyrazistych przypraw z Luizjany, które już pokochały miliony smakoszy na całym świecie.

Posnania wzmacnia ofertę gastronomiczną

„Od momentu wejścia do Polski w naszych mediach społecznościowych wciąż dostajemy pytania od mieszkańców miast z całego kraju o to, kiedy nasze restauracje pojawią się u nich. Spośród wszystkich komentarzy Poznań to jedno z najczęściej pojawiających się w tych zapytaniach miasto. Niezmiennie miło nam widzieć tak mocną reprezentację fanów i tym bardziej cieszymy się, że możemy już ogłosić – otwieramy się w Poznaniu! – mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce.

Poza pysznymi daniami, Popeyes to także niesamowita atmosfera, która pozwala gościom restauracji poczuć się jak w Nowym Orleanie. To czysta energia i eksplozja kulinarnej radości, tak też postrzegają ją jej wielbiciele.

„Bardzo się cieszymy, że Popeyes na swoją pierwszą lokalizację w Wielkopolsce wybrał Posnanię. Dzięki Popeyes wzbogacimy food court o nowoczesne, apetyczne menu oparte o smaki prosto z Nowego Orleanu, odpowiadające na potrzeby naszych klientów. Ten wyjątkowy koncept uzupełni naszą przekrojową ofertę gastronomiczną. Składają się na nią 32 restauracje i kawiarnie zlokalizowane na food courcie i w przestrzeni centrum oraz 16 konceptów gastronomicznych i bar w Food Fyrtlu – modnym food hallu zlokalizowanym w Posnanii. – mówi Magdalena Skorniak, Dyrektor ds. Relacji z Najemcami Posnanii.

Ponad pół wieku na rynku

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Popeyes® powstał w 1972 roku w Nowym Orleanie w Luizjanie. Marka szybko podbiła serca gości w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie, stając się jedną z największych sieci restauracji szybkiej obsługi. Dotychczas w Polsce Popeyes otworzył swoje restauracje we Wrocławiu, Szczecinie i trzy w Warszawie. Wszystkie spotkały się z entuzjastycznym przyjęciem gości. Dokładna data otwarcia restauracji w Poznaniu wraz z planowanymi atrakcjami zostanie podana już wkrótce. Już teraz wiadomo, że nowo powstająca restauracja Popeyes stworzy w Poznaniu dziesiątki miejsc pracy i możliwości rozwoju kariery zawodowej w tworzącym się zespole ambitnych, zaangażowanych i wspierających się osób.


Założony w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej. W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej. Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes® stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4300 restauracjami w USA i na całym świecie. Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 40 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts. Aby dowiedzieć się więcej o marce Popeyes®, odwiedź stronę www.popeyespolska.com lub śledź nas na Facebooku, Tiktoku, Twitterze i Instagramie.
Niniejsza informacja prasowa zawiera pewne stwierdzenia i informacje dotyczące przyszłości, które odzwierciedlają obecne przekonania i oczekiwania kierownictwa dotyczące przyszłych wydarzeń, inicjatyw i wyników operacyjnych i są aktualne wyłącznie na dzień publikacji niniejszej informacji. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości nie stanowią gwarancji przyszłych wyników i wiążą się z szeregiem ryzyk i niepewności. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości obejmują między innymi nasze oczekiwania dotyczące możliwości otwarcia kolejnej restauracji Popeyes w Poznaniu oraz dodatkowych restauracji w Polsce lokalizacji w centrach handlowych, a następnie lokalizacji ulicznych, a także stworzenia przez Popeyes w Polsce wielu możliwości zatrudnienia i kariery na rynku. Czynniki, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki będą istotnie różnić się od oczekiwań RBI, zostały szczegółowo opisane w dokumentach RBI składanych do amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd oraz do Komisji ds. Komisji Papierów Wartościowych i Giełd oraz organom regulacyjnym ds. papierów wartościowych w Kanadzie, takich jak raporty roczne i kwartalne oraz raporty bieżące na formularzu 8-K, i obejmują następujące ryzyka: ryzyko związane z naszą zdolnością do pomyślnego wdrożenia strategii rozwoju krajowego i międzynarodowego oraz ryzyko związane z działalnością międzynarodową; ryzyko związane z naszą zdolnością do konkurowania w kraju i na arenie międzynarodowej w intensywnie konkurencyjnej branży; globalne warunki gospodarcze lub inne warunki biznesowe, które mogą mieć wpływ na chęć lub zdolność naszych klientów do zakupu naszych produktów; nasze relacje z naszymi franczyzobiorcami i ich sukces oraz ryzyko związane z naszym w pełni franczyzowym modelem biznesowym; oraz skuteczność naszych programów marketingowych i reklamowych oraz wsparcie franczyzobiorców dla tych programów. Poza przypadkami wymaganymi przez obowiązujące przepisy prawa, nie przyjmujemy na siebie obowiązku aktualizowania tych stwierdzeń dotyczących przyszłości, czy to z powodu nowych informacji, późniejszych wydarzeń lub okoliczności, zmiany oczekiwań lub w inny sposób.