Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Warszawski Wilanów z nowym salonem Empik

Nowo powstały Empik mieści się na Placu Vogla – nowoczesnej przestrzeni miejskiej z bogatą ofertą handlowo-usługową. Na klientów czeka w salonie szeroki wybór nowości wydawniczych, bestsellerów książkowych i muzycznych, prasy, artykułów papierniczych, zabawek czy gier planszowych.

Empik jako lider sprzedaży wielokanałowej od lat konsekwentnie inwestuje w rozwój nowoczesnych rozwiązań między innymi z zakresu sprzedaży online. Dzięki temu zapewnia dostęp do swoich produktów i usług zawsze wtedy, kiedy klienci tego potrzebują. Tak też jest w przypadku nowo otwartego punktu.

Rozwiązania mobilne w salonie Empik

– Klienci naszego punktu na Placu Vogla będą mogli skorzystać z wygodnego rozwiązania. Wystarczy zarezerwować upatrzony produkt w aplikacji mobilnej Empik lub za pośrednictwem strony internetowej, a ich odbiór w salonie będzie możliwy już po upływie dwóch godzin od dokonania rezerwacji. Zachęcamy klientów tej lokalizacji również do dołączenia do programu Empik Premium. Wśród wielu atrakcyjnych benefitów zyskają między innymi stałą zniżkę 15% na zakupy w salonie – mówi Cezary Kupiec, Dyrektor ds. Handlowych i Sieci Sprzedaży w Empiku.

R E K L A M A

Jeśli klienci nowego salonu na Wilanowie nie znajdą na półkach poszukiwanych produktów, będą je mogli zamówić na Empik.com z opcją bezpłatnego odbioru w wybranym sklepie Empik. Platforma oferuje 3,5 mln artykułów – obok książek, muzyki, filmów czy gier planszowych również produkty z takich kategorii jak na przykład Zdrowie i Uroda, Sport, Dom i Ogród czy Elektronika.
Salon na Wilanowie na Placu Vogla jest 290. sklepem sieci w Polsce i jednocześnie 27. sklepem w Warszawie.

300. salon Empik już niebawem

Empik od lat konsekwentnie realizuje strategię ekspansji, obok inwestycji w nowoczesne rozwiązania z zakresu sprzedaży wielokanałowej oraz rozwój e-commerce. Pod koniec sierpnia otworzył nowe sklepy między innymi w Rzeszowie, Łukowie oraz Łomży. Salony powstają nie tylko w wielkopowierzchniowych centrach handlowych zlokalizowanych w największych miastach, ale również w parkach handlowych oraz przy ulicach w mniejszych miejscowościach, gdzie szczególnie dużą popularnością i zaufaniem lokalnej społeczności cieszą się sklepy właśnie w formacie convenience.