W Galerii Jurajskiej nowa odsłona So Coffee

„Wiele smaków – jedno So Coffee”, pod tym hasłem sieć kawiarni So Coffee, należąca do grupy Lagardère Travel Retail, wprowadza zmiany identyfikacji wizualnej. 10 listopada w Galerii Jurajskiej w Częstochowie została otwarte pierwsza kawiarnia w nowej odsłonie – z odświeżonym logotypem i nowoczesną architekturą wnętrza.

So Coffee to jedna z największych ogólnopolskich sieci kawiarni. Już od 2012 roku podąża za ludźmi, ich smakami i potrzebami. Nowa identyfikacja wizualna marki – odświeżone logo oraz nowe hasło „We follow your tastes” to przełożenie komunikacyjne globalnego pozycjonowania marki „world place, local taste”.

Pastelowe kolory i ekologiczne materiały

Całkowicie odmienione wnętrza po raz pierwszy pojawiły się w punkcie w Galerii Jurajskiej w Częstochowie. Znakiem rozpoznawczym stały się pastelowe kolory i szlachetne ekologiczne materiały (drewno, metal, kamień), a to wszystko we współpracy z polskimi producentami mebli i oświetlenia. Istotnym elementem wystroju jest także zielona ściana z neonem, która nadaje miejscu wyjątkowy klimat.
Dzięki specjalnie wydzielonym przestrzeniom dla osób, które poszukują intymności, punkty So Coffee stają się miejscem idealnym do pracy, nauki czy chwili wytchnienia. W kawiarni znajduje się także kącik dla dzieci, zaprojektowany tak, aby spełnić oczekiwania najmłodszych Gości.

Pod kątem niepełnosprawnych

W kawiarni w Galerii Jurajskiej znajdziemy także udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, aby każdy mógł cieszyć się pyszną kawą bez żadnych przeszkód – stolik dopasowany wysokością do wózków inwalidzkich, oznaczony specjalnym piktogramem, a także uchwyty na kule oraz przywoływacze, które za pomocą naciśnięcia odpowiedniego przycisku proszą obsługę o podejście do stolika.
Centralną część kawiarni stanowi duży stół socjalny, w charakterystycznym kształcie pierwszych liter nazwy marki SC, który umożliwia spotkania w większej grupie lub wypicie kawy w towarzystwie innych Gości.

– Nowe So Coffee, które właśnie zostało otwarte w Częstochowie, to symbol rozwoju marki i podążania za trendami i potrzebami Gości. W kolejnym roku zaplanowane są kolejne rebrandingi kawiarni w wybranych miastach w Polsce – mówi Maciej Gajkowski, Dyrektor Zarządzający Foodservice.

1000 punktów sprzedaży

Lagardère Travel Retail zarządza w Polsce siecią prawie 1000 punktów sprzedaży prowadzonych pod 40 różnymi brandami w ramach 3 linii biznesowych: Travel Essentials (między innymi: sklepy Inmedio, Relay, 1 Minute) , Duty Free & Fashion (między innymi: sklepy Aelia Duty Free) i Foodservice. Do linii Foodservice należy sieć kawiarni So Coffee, która jest marką międzynarodowa posiadającą 69 kawiarni w Europie, z czego najwięcej, bo 53 jest w Polsce, w 30 miastach, zlokalizowane w centrach handlowych, outletach , na ulicach, lotniskach i dworcach kolejowych. Marka istnieje w naszym kraju od 2012 roku.

 

 

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych