Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Nowy sklep Takko Fashion w Kaliszu

Takko Fashion to marka oferująca modę dla całej rodziny, ceniona przez klientów nie tylko za fasony wpisujące się w trendy, ale również za stosunek jakości do ceny. Już 19 maja marka zaskoczy mieszkańców Kalisza, otwierając nowy sklep, który będzie się znacznie różnił od dotychczasowych salonów.

Salon Takko Fashion w Kaliszu zostanie otwarty już niebawem. Klienci będą mogli zarówno cieszyć się nowym designem i funkcjonalnością sklepu, jak i przez cały weekend robić zakupy z rabatem 20%.

Dopasowanie do potrzeb klientów i pracowników

– Projektując nowy sklep, przede wszystkim skupialiśmy się nad tym, aby wyróżniał się on świetną nawigacją.  Zależało nam na ty, aby prowadzić klienta przez całą powierzchnię sklepu tak, żeby mocno uwidocznić i zaprezentować poszczególne departamenty – damski, męski i dziecięcy. Chcieliśmy, by były one łatwe do zlokalizowania już od wejścia do naszego salonu. Dzięki temu widoczne stały się także kategorie produktowe, czyli casual, basic, denim, a w szczególności także część dziecięca. Wszystkie te działania usprawniające nawigację powodują, że zakupy są szybsze i bardziej efektywne. Nie bez znaczenia pozostało dla nas również zastosowanie rozwiązań dopasowanych do trybu pracy naszego zespołu, dzięki którym możemy w łatwy i szybki sposób zmienić ustawienie sklepu, dopasowując go do potrzeb sezonu i zasobów oferty
– podkreśla Jan Skowron, Country Manager PL/EE/LT.

R E K L A M A

Nowy salon w Kaliszu będzie charakteryzował się więc klarownym podziałem asortymentu na kategorie tematyczne oraz ich czytelnym oznaczeniem. Efekt ten został osiągnięty m.in. dzięki wykorzystaniu oświetlenia ledowego czy focus pointów, które prezentują ofertę danego departamentu. Klienci z pewnością docenią nowoczesny wygląd salonu, a zakupy umilą im także ukryte w salonie zabawne hasła, nawiązujące do wartości marki. Co ciekawe, zespół Takko Fashion jest w stanie zmienić samodzielnie niemalże całą aranżację sklepu, zmienić umiejscowienie mebli będących na kółkach, a nawet ścian, które są przesuwalne. Przestrzeń więc stała się elastyczna, a klient może zostać wielokrotnie zaskoczony ustawieniem sklepu.

Sukces otwarcia w Ząbkach i plany na przyszłość

To nie pierwszy taki format sklepu Takko Fashion. W marcu marka otworzyła już taki sklep w Ząbkach, a weekend otwarcia okazał się niezwykłym sukcesem. Od czwartku do soboty nowy sklep odwiedzało śr. 1800 osób, a założenia budżetowe zostały przekroczone 5-krotnie. Taki wynik nie pozostawia wątpliwości – modernizacja sklepu zyskała przychylność klientów.

Odświeżanie wizerunku sklepów to element strategii rozwoju marki Takko Fashion w Polsce. Doceniona w Niemczech marka od lat prowadzi ekspansję na europejskie rynki. Obecnie istnieje już w 17 krajach. W Polsce modne nowości oferują już 44 sklepy, a na ten rok planowane jest otwarcie 10 kolejnych. Jan Skowron zapewnia, że w 5 z nich będzie można robić zakupy jeszcze przed wakacjami, a w kolejnych 5 do października. W ciągu kolejnych 2-3 lat Takko Fashion planuje rozwinąć sieć do 150 salonów.