Pizza Hut stawia na innowacje, czyli robot-kelner w restauracji

Już od maja goście dwóch restauracji Pizza Hut w Polsce, w tym warszawskiego Zodiaka przy ul. Widok 26 oraz lokalu Wrocław Rynek, mogą zostać obsłużeni przez innowacyjne roboty-kelnerów. Jako marka stawiająca na najnowocześniejsze rozwiązania i jak najwyższą jakość swoich usług Pizza Hut prowadzi test robotów BellaBot w dwóch lokalizacjach.

Roboty z bardzo sympatycznymi buziami kotów, nie tylko wywołują uśmiech na twarzach gości Pizzy Hut, ale pomagają w ich codziennej obsłudze, wspierając pracę zespołu restauracji. A przy tym nie mogą się opędzić od rwących się do przytulania i głaskania rączek dzieci… i nie tylko dzieci!

BellaBot to pierwszy w Polsce robot-kelner, który w inteligentny i autonomiczny sposób dostarcza dania prosto z pieca do stolików gości. Posiada 4 podświetlane tace o łącznej ładowności 40 kg, może więc udźwignąć 2 razy więcej niż człowiek, dzięki czemu jednorazowo dostarczanych jest więcej zamówień, w szybszym tempie. Kelnerzy zyskują cenny czas, który mogą poświęcić gościom.

Dzięki zaawansowanej technologii robot-kelner jest w stanie bezpiecznie i precyzyjnie poruszać się pomiędzy stolikami. Może przywitać gości, zaprowadzić do dowolnego stolika, a po dotarciu do celu powiadomić o tym głosowym przypomnieniem numeru stołu.

Co łączy robota i kota?

PARTNER PORTALU

Kaufland

BellaBot to robot o wyglądzie kota, który wchodzi w interakcję z człowiekiem. Robot nie tylko wygląda jak kot, ale nawet miauczy! Mimiką i głosem reaguje na drapanie za uchem, czy głaskanie. Zapewnia to niezapomniane doświadczenie gościom, którzy wręcz uganiają się za nim po sali. Nasz nowy kelner może również umilić urodziny gości restauracji – potrafi śpiewać Sto Lat!

pizzahut_5

– Pizza Hut, jako marka idąca z duchem czasu i chcąc uatrakcyjnić doświadczenie, jakim jest wizyta w naszej restauracji, podąża za nowinkami technologicznymi. Restauracja w warszawskim Zodiaku, przy ul. Widok 26, jako pierwszy lokal marki w Polsce wprowadził urządzenie BellaBot, czyli robota-kelnera.– mówi Krzysztof Nester, Kierownik Regionalny restauracji Pizza Hut Zodiak w Warszawie.

– Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie dwóch robotów jednocześnie – działają one w trybie kooperacji, odciążając pracowników i podnosząc jakość obsługi klienta. Choć obecność robotów na razie jest na etapie testów, widzimy że wywołują one uśmiech na twarzach gości, którzy chętnie robią sobie z nimi zdjęcia, czy nagrywają filmy. Robot kelner to dobre rozwiązanie w branży gastronomicznej i hotelarskiej, zapewniające sprawną dostawę posiłków oraz odbiór brudnych naczyń. Sam robot przyciąga również uwagę klientów i wzbudza ich sympatię. Jednocześnie realnie skraca czas obsługi klienta.” BellaBot wchodzi także w interakcję – wygląda jak kot, miauczy, reaguje na drapanie za uchem, a nawet mówi!

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

– Klient może go pogłaskać, a ten zareaguje mimiką i głosem. To unikalne doświadczenie, które na długo zostanie w pamięci gości i mamy nadzieję, że zachęci ich do ponownej wizyty, a także pozytywnych recenzji wśród znajomych i w mediach społecznościowych. – mówi Krzysztof Nester.

– Testy trwają, także serdecznie zapraszamy do odwiedzenia warszawskiej restauracji Zodiak i przekonania się na własne oczy jak wygląda pomoc robotów-kelnerów. – dodaje Nester.

W ciągu najbliższych tygodni na profilach w mediach społecznościowych Pizzy Hut na gości restauracji czeka konkurs. Wystarczy zrobić zdjęcie Belli jak porusza się z gracją po lokalu, udostępnić je i oznaczyć profil Pizza Hut, a można zdobyć zniżkę do wykorzystania w restauracji! Warto więc zachować zdjęcia ze swojej wizyty w restauracjach Pizzy Hut i spotkania z botami, a po rozpoczęciu konkursu umieścić je w mediach społecznościowych!

60 lat na rynku

Pizza Hut obecna jest na świecie od ponad 60 lat. Pierwsza restauracja w Polsce została otwarta w roku 1992 na wrocławskim Rynku. Obecnie na terenie naszego kraju działa ponad 150 restauracji które zapewniają wspaniałe posiłki także na wynos oraz w dostawie do domu, tak aby Klienci mieli szansę cieszyć się smakiem pizzy, gdziekolwiek się znajdują. W ofercie Pizza Hut znajdziemy kultowe już puszyste ciasto PAN, lekkie i chrupiące ciasto w Stylu San Francisco oraz dla prawdziwych miłośników sera ciasto z serem w brzegach. Pizza Hut to nie tylko pizza, to też makarony, desery oraz dobrze wszystkim znany bar sałatkowy wypełniony sezonowymi i świeżymi warzywami.

Na 25 rynkach

AmRest Holdings SE jest jedną z wiodących publicznie notowanych spółek restauracyjnych w Europie. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem sieci La Tagliatella, Bacoa, Sushi Shop, Blue Frog oraz KABB. Obecnie Spółka zarządza liczbą ponad 2100 restauracji w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 25 krajach: Polsce, Czechach, na Węgrzech, Słowacji, w Bułgarii, Rumunii, Serbii, Chorwacji, Słowenii, Rosji, Hiszpanii, Francji, Belgii, Portugalii, Niemczech, Austrii, Luksemburgu, Szwajcarii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Arabii Saudyjskiej, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Armenii, Azerbejdżanie oraz Chinach. Dodatkowe informacje znaleźć można na stronie
www.amrest.eu.