Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Pizza Hut wprowadza innowacyjny koncept czyli ,,Fabrykę Lodów’’

 Od sierpnia goście restauracji Pizza Hut w Warszawie i we Wrocławiu mogą zasmakować nowej oferty lodów, która będzie czekać na nich przez cały rok. Stacje ,,Fabryka Lodów’’ to innowacyjny koncept, w którym klienci samodzielnie będą mogli stworzyć swój wymarzony deser lodowy z dowolnie dobranymi przez siebie dodatkami.

Idei samoobsługowej stacji pozwalającej skomponować swój idealny zestaw nie trzeba przedstawiać fanom restauracji Pizza Hut pamiętającym legendarny bar sałatkowy. Ten innowacyjny pomysł szybko stał się jednym z ulubionych elementów wizyt klientów w restauracjach sieci i to nie tylko miłośników sałatek. Tego lata Pizza Hut ruszyła z kolejnym niesztampowym pomysłem – tym razem „Fabryką Lodów”! Proces tworzenia własnego deseru lodowego pozwoli samodzielnie wybrać wielkość porcji zakręconych lodów i rozmaitych dodatków. Dzięki Pizza Hut, klienci restauracji będą mogli dać się ponieść lodowemu szaleństwu, z nieograniczoną ilością posypek i sosu na ich idealnym deserze.

Koncept samoobsługi w zakresie zimnych deserów pojawiał się już na rynku, ale po raz pierwszy w Polsce będą z niego mogli skorzystać klienci znanej sieciowej restauracji. Każdy klient Pizza Hut, który poczuje chęć ochłodzenia i popuszczenia wodzy fantazji, będzie mógł stworzyć swój własny deser na podstawie kręconych lodów śmietanowych. Do dyspozycji przy komponowaniu idealnej symfonii smaków są pyszne sosy w trzech smakach: truskawka, karmel i czekolada oraz wyśmienite posypki w postaci Smarties, KitKat, strzelających kuleczek i czekoladowych gwiazdek. Tworzenie własnego deseru to świetna atrakcja dla najmłodszych, rozwijająca ich kreatywność, ale także spełnienie najskrytszych snów dorosłych, bo kto kiedyś nie marzył o lodach z podwójną, potrójną, czy nawet poczwórną porcją posypki!

,,Fabryka” w Warszawie oferuje możliwość skomponowania swojego własnego deseru w dowolny sposób, z taką ilością lodów i dodatków, jaką tylko sobie wymarzymy. We Wrocławiu dodatkowo, jeśli po zjedzeniu naszego idealnego deseru mamy ochotę na więcej, w ramach tej samej opłaty możemy do woli sobie dokładać i dokładać i dokładać…

Miłośnicy lodów chętni do przetestowania ile lodów i dodatków zbalansują na talerzu, mogą się o tym przekonać w warszawskiej restauracji Pizza Hut w CH M1 Marki na ul. Piłsudskiego 1 oraz na wrocławskim Rynku.

Pizza Hut obecna jest na świecie od ponad 60 lat. Pierwsza restauracja w Polsce została otwarta w roku 1992 na wrocławskim Rynku. Obecnie na terenie naszego kraju działa ponad 150 restauracji, które zapewniają wspaniałe posiłki także na wynos oraz w dostawie do domu, tak aby Klienci mieli szansę cieszyć się smakiem pizzy, gdziekolwiek się znajdują. W ofercie Pizza Hut znajdziemy kultowe już puszyste ciasto PAN, lekkie i chrupiące ciasto w Stylu San Francisco oraz dla prawdziwych miłośników sera ciasto z serem w brzegach. Pizza Hut to nie tylko pizza, to też makarony, desery oraz dobrze wszystkim znany bar sałatkowy wypełniony sezonowymi i świeżymi warzywami.

AmRest Holdings SE jest jedną z wiodących publicznie notowanych spółek restauracyjnych w Europie. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem sieci La Tagliatella, Bacoa, Sushi Shop, Blue Frog oraz KABB. Obecnie Spółka zarządza liczbą ponad 2100 restauracji w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 25 krajach: Polsce, Czechach, na Węgrzech, Słowacji, w Bułgarii, Rumunii, Serbii, Chorwacji, Słowenii, Rosji, Hiszpanii, Francji, Belgii, Portugalii, Niemczech, Austrii, Luksemburgu, Szwajcarii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Arabii Saudyjskiej, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Armenii, Azerbejdżanie oraz Chinach.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz