Coccodrillo otwiera 12 salonów sezonowych w nadmorskich miejscowościach

Wzorem lat poprzednich, Coccodrillo poszerza dostępność swoich produktów na czas wakacji. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, marka otwiera 12 salonów sezonowych w turystycznych miejscowościach nad morzem. Letnie sklepy stacjonarne cieszą się dużą popularnością wśród turystów – aktywność ta przekłada się na zwiększenie przychodów w miesiącach letnich i jest bardzo skutecznym zabiegiem promocyjnym.

Sezonowe sklepy Coccodrillo nad morzem w tym roku będzie można znaleźć w takich miejscowościach jak Dźwirzyno, Hel, Jarosławiec, Jastarnia, Karwia, Krynica Morska, Łeba,
Niechorze, Rewal, Rowy, Sabrinowo i Ustronie Morskie.

– Już kolejny raz wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i otwieramy sezonowe punkty sprzedaży w nadmorskich miejscowościach. Doświadczenie z lat ubiegłych pokazuje, że tego
typu akcje nie tylko świetnie przekładają się zwiększenie rozpoznawalności brandu, ale też pozytywnie wpływają na sprzedaż asortymentu letniego – komentuje Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.

Pierwsze salony działają już od kwietnia i są nadmorską wizytówką marki. Klientami są zarówno turyści z Polski jak i zagranicy. Nadmorska działalność skutkuje zwiększeniem rozpoznawalności
brandu jak również nowymi kontaktami biznesowymi, które docelowo mogą przełożyć się na otwarcia sklepów w innych krajach.