Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

PARTNERZY SERWISU

Metro Properties
Designer Outlet Kraków

Wzrost jednostkowych przychodów CDRL w II kwartale o 10 proc. r/r

Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w II kwartale br. wygenerowała 70,61 mln zł jednostkowych przychodów w CDRL S.A. Jest to wynik o 10 proc. wyższy w porównaniu do analogicznego okresu w 2021 r. Sieć sklepów Buslik osiągnęła 24,9 mln zł przychodów – o 20,6 proc. mniej niż rok wcześniej.

Spółka odnotowała wzrost sprzedaży w polskich sklepach stacjonarnych. W II kwartale wyniosła ona 37,66 mln zł i jest to o 21 proc. więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Polski sklep internetowy wygenerował 10,93 mln przychodów, czyli na porównywalnym poziomie jak w II kwartale 2021 r.

– Ostatnie miesiące to bardzo wymagający czas dla branży handlowej – nastroje konsumenckie nadal są niepewne, co jest spowodowane trwającą wojną w Ukrainie oraz rosnącą inflacją. Biorąc pod uwagę wszystkie te okoliczności uważamy, że osiągnięte wyniki są zadawalające. Nieustannie pracujemy nad poszerzeniem dostępności naszych produktów – w ostatnim czasie wprowadziliśmy marki CDRL na nowe platformy marketpalce – między innymi na Modivo.pl oraz Amazon.de, otworzyliśmy również 5 nowych sklepów stacjonarnych. Dodatkowo, w sezonie wakacyjnym działa 12 nadmorskich salonów sezonowych – komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL.

Narastająco, od stycznia do końca czerwca, CDRL S.A. odnotowało 137,70 mln przychodów – jest to o 12 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2021 roku.

O spółce CDRL

Grupa CDRL to wiodący dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci
supermarketów dla dzieci na Białorusi – Buslik. Grupa CDRL dostarcza kompleksową ofertę dziecięcą, posiada własny zespół projektantów i designerów. Produkcja asortymentu poddawana jest pełnej kontroli jakości przy jednoczesnej optymalizacji kosztów i gwarancji bezpieczeństwa dostaw. Uzupełniającą ofertę stanowi obuwie dziecięce oraz zabawki i akcesoria. W portfolio spółki znajdują się również Sale Zabaw Fikołki, gdzie znajdują się cornery z odzieżą marki Coccodrillo. Spółka prowadzi działalność w Polsce i wielu innych państwach Unii Europejskiej, a także poza nią. Produkty marki Coccodrillo dostępne są łącznie w 486 punktach handlowych a także w sklepie internetowym działającym w 7 wersjach językowych.