Coccodrillo debiutuje z pierwszą kampanią telewizyjną!

Znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci – Coccodrillo wystartowała z pierwszą kampanią telewizyjną promującą kolekcję Back To School.

Spot reklamowy jest emitowany w TVP oraz stacjach tematycznych TVN – TVN Style oraz HGTV. Równolegle prowadzone są aktywności w Internecie: działania online objęły komunikację w mediach społecznościowych oraz na portalach internetowych, a także reklamy w prasie parentingowej.

R E K L A M A

Spot telewizyjny kampanii Back To School różni się od dotychczasowych filmów wizerunkowych Coccodrillo. Marka skupia się w nim na historii małych bohaterów, na emocjach, które towarzyszą powrotowi do szkoły. Te emocje są różne – ekscytacja, niepewność, a czasem nawet strach przed nieznanym. Jedno jest pewne – razem z przyjaciółmi możemy pokonać wszystkie przeszkody, co podkreśla hasło kampanii – #bettertogether.

W salonach stacjonarnych Coccodrillo oraz w sklepie internetowym marki na pl.coccodrillo.eu rodzice znajdą wszystkie niezbędne do szkoły produkty – od inspirujących stylizacji na rozpoczęcie roku szkolnego po wygodne ubrania na co dzień, stroje na zajęcia sportowe oraz artykuły szkolne. Ponadto nowością w asortymencie marki są produkty licencyjne, które pozwolą najmłodszym Klientom poprzez ubiór wyrazić swoje zainteresowania i zabrać do szkoły ulubionego bohatera.

Coccodrillo to znana rodzicom polska marka odzieży dla niemowląt i dzieci, działająca na rynku od 2003 roku i należąca do spółki CDRL S.A. Coccodrillo prowadzi sprzedaż poprzez sklep internetowy, a także za pośrednictwem salonów sprzedaży stacjonarnej. W Polsce są to prawie 250 sklepów w większych i mniejszych miastach. Na świecie oferta marki dostępna jest w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce. Coccodrillo ma w swojej ofercie szeroki wybór ubrań, akcesoriów, bielizny oraz obuwia dla dziewczynek i chłopców w wieku od 0 do 14 lat. W asortymencie sklepu można znaleźć zarówno propozycje na co dzień, jak i na specjalne okazje. Marka stawia w swoich projektach na różnorodność i charakterystyczne detale, wysoką jakość materiałów oraz kreatywność i ciekawy design. Wszystko po to, by dzieci mogły poprzez ubrania marki Coccodrillo wyrażać siebie i kreować swój własny styl.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych