Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Sweet Gallery rozszerza zasięg – zwiększa sprzedaż i wzmacnia rozwój za granicą

Sweet Gallery jest jednym z największych w Polsce operatorem kilku marek gastronomicznych takich jak Lodolandia & Kołacz na Okrągło, SiGelato i Bafra Kebab. W tej chwili zajmuje prawie 20 proc. rynku w segmencie street food. Firma skutecznie podbija także rynki zagraniczne. Ambasadorem marki Bafra Kebab został Mariusz Pudzianowski. 

W katalogu marek, należących do Sweet Gallery znajduje się obecnie Lodolandia & Kołacz na Okrągło, Bafra Kebab i SiGelato. Każda z nich funkcjonuje w segmencie outdoor w formie stacjonarnych przyczep, z możliwością relokacji, dzięki mobilności jaką posiadają. W tej chwili wszystkich punktów jest ponad 800. Firma nie zwalnia tempa i w ciągu tego roku planuje przebić liczbę 1000 punktów. – Już teraz mogę powiedzieć, że jesteśmy największą firmą i właścicielem sieci gastronomicznej w segmencie street food w Polsce. Mamy apetyt na więcej. Chcemy rozwijać dotychczasowe marki, ale też niewykluczone, że wystartujemy z nowymi modelami – przyznaje Krzysztof Olesiak, prezes i właściciel firmy Sweet Gallery. 

Dla Sweet Gallery rok 2022 był bardzo udany, zarówno pod względem rozwoju sieci, jak i sprzedaży. 

Rynek lodów w Polsce ma ogromną wartość, która szacowana jest na ok. 3,5 mld. zł. Dużą popularnością cieszą się też kebaby, których wartość szacowana jest podobnie, na ok. 3 mld. zł. Zdaniem Krzysztofa Olesiaka, jest więc z czego czerpać. – Wraz z początkiem kwietnia zaczynamy sezon lodowy, na który przygotowujemy się od jesieni. Testujemy i wprowadzamy nowości w ofercie lub modyfikujemy dotychczasowe propozycje. Od 1 kwietnia rusza sprzedaż lodów świderków pod marką Lodolandia i lodów rzemieślniczych SiGelato – podkreśla Krzysztof Olesiak. 

Firma pracuje również nad rozpoznawalnością swoich marek. Obecnie ambasadorem marki Bafra Kebab jest Mariusz Pudzianowski, znany większości jako Pudzian. – Mam bardzo wiele ofert współpracy, ale decyduję się na współpracę tylko z firmami, których jestem pewien, które poznałem i wiem, jak funkcjonują na biznesowej mapie. Z firmą Sweet Gallery, właścicielem sieci franczyzowej Bafra Kebab, poznałem się już jakiś czas temu. Mogę powiedzieć, że utożsamiam się z takim stylem zarządzania w biznesie. Bardzo dużo jeżdżę po Polsce i widzę, jak sieć się rozrasta, coraz częściej widzę punkty Bafra Kebab w Polsce, w przeróżnych miejscowościach, dużych i małych – przyznaje Mariusz Pudzianowski. Współpraca ze sportowcem i przedsiębiorcom potrwa rok. 

W tej chwili w Polsce pod marką Bafra Kebab funkcjonuje 298 punktów. Do końca tego roku liczba się podwoi. 

Sweet Gallery rozwija się też za granicą pod marką Ice and Roll i Cake and Roll. W tej chwili ich punkty znajdują się w Rumunii, na Słowacji i w Niemczech. W sumie jest ich wszystkich 50. Firma planuje rozwój w kolejnych krajach.