Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

New Yorker wzmacnia ofertę gorzowskiego Power Center Acteeum i Equilis

Oferta zakupowa Gorzów Power Center, nowego parku handlowego realizowanego wspólnie przez Acteeum i Equilis, wzbogaciła się o kolejną znaną markę modową. Dzięki podpisanej właśnie umowie, do grona najemców gorzowskiego projektu dołącza New Yorker. Marka ta otworzy w gorzowskim centrum handlowym swój sklep w najnowocześniejszym formacie o pow. 1300 m2.

Budowa gorzowskiego centrum handlowego rozpocznie się już wiosną 2023 roku zaś otwarcie zaplanowano na wiosnę 2024

Gorzów Power Center, projekt realizowany przez Acteeum wspólnie z Equilis, wzbogacił ofertę o salon New Yorker – jednej z czołowych marek odzieżowych w Polsce. Finalizując umowę najmu lokalu o powierzchni 1300 m2., New Yorker dołącza do grona pozostałych marek, które już podpisały swoje umowy najmu m.in. Sinsay, Decathlon, Biedronka czy Martes Sport.  

– Stworzenie atrakcyjnej, kompleksowej i dostosowanej do preferencji klientów oferty zakupowej, to jeden naszych głównych priorytetów, podczas realizacji projektów centrów handlowych. Dlatego też tak wielką wagę przywiązujemy do współpracy z najlepszymi i najbardziej docenianymi przez klientów markami. Podobnie jest z marką New Yorker. Cieszymy się ogromnie, że dołączyła do grona najemców modowych gorzowskiego projektu i że dzięki niej oferta naszego Power Center będzie jedną z najbogatszych w regionie – mówi Tomasz Jopkiewicz, Leasing Director w Acteeum Central Europe.

– Nowe marki dołączają do najemców w Gorzów Power Center jeszcze przed rozpoczęciem budowy obiektu. Cieszy nas, że udaje się nam pozyskiwać najemców, którzy oferują tak zróżnicowaną ofertę i wzmacniają nasz tenant mix. Mamy ambicję, by stać się komercyjnym obiektem handlowym pierwszego wyboru dla mieszkańców Gorzowa i okolic, zapewniającym klientom jak najlepsze doświadczenie zakupowe i jak najszerszy wachlarz sklepów i usług – dodaje Michał Skwarek, Sales & Marketing Director w Equilis Poland.  

Gorzowski projekt, to zaprojektowane z niezwykłym rozmachem centrum handlowe o charakterze regionalnym, jakiego nie ma dotąd w całym regionie, posiadające pełnoprawne pozwolenie na budowę. Wyjątkowość projektu zapewnia jego skala, 25 000 m. kw. GLA, wielość, różnorodność i atrakcyjność planowanych sklepów oraz doskonała lokalizacja. Gorzowskie centrum handlowe zapewni klientom także 800 miejsc parkingowych. Powstanie ono w bezpośrednim sąsiedztwie realizowanego niezależnie hipermarketu Selgros oraz stacji benzynowej wiodącej marki.  

Prace budowlane przy Gorzów Power Center zaczną się tej wiosny, zaś otwarcie obiektu, którego komercjalizacja postępuje bardzo szybko, zaplanowane jest na wiosnę 2024.

Gorzów Power Center czyli 25 tys. m.kw GLA

Gorzów Power Center będzie pierwszym i jednocześnie największym tego typu kompleksem handlowym w Gorzowie Wielkopolskim oraz otaczającym regionie. Kompleks powstanie na działce o pow. 8 ha, zlokalizowanej przy ulicy Walczaka, jednej z głównych dróg wjazdowych do centrum miasta. Umiejscowienie centrum handlowego zapewnia doskonałe skomunikowanie z centrum Gorzowa oraz regionem. 

Gorzowskie Power Center na łącznej powierzchni 25 tys. m. kw. GLA, zaoferuje wszystko, czego potrzebować będą klienci – od nowoczesnego i przestronnego supermarketu Biedronka o powierzchni 1.3 tys. m2, przez szeroką gamę sklepów modowych jak np. Sinsay, marek sportowych jak. Decathlon czy Martes Sport, drogeryjnych, gospodarstwa domowego po salon elektroniki użytkowej. Gorzów Power Center obejmie ok. 800 miejsc parkingowych i infrastruktura do ładowania pojazdów elektrycznych. W ramach projektu znajdą się również strefy relaksu, rozrywki, gier i zabaw dla dzieci, gastronomii oraz wiele ciekawych rozwiązań małej architektury.

Gorzowski projekt posiada już prawomocne pozwolenie na budowę, a rozpoczęcie prac budowlanych przy jego realizacji zaplanowano na wiosnę 2023 roku, natomiast otwarcie centrum handlowego planowane jest na wiosnę 2024 roku.

Equilis realizuje w Polsce kolejny projekt handlowy 

Equilis to firma rodzinna z Belgii, założona w 2006 roku. Strategią dewelopera jest dywersyfikacja – zarówno geograficzna, jak i sektorowa. Firma jest obecna w 6 europejskich krajach – w pasie ciągnącym się od Hiszpanii, przez Francję, Belgię, Holandię, Niemcy, aż po Polskę. Specjalizuje się w nieruchomościach handlowych oraz mieszkaniowych. Globalnie Equilis to nie tylko handel i mieszkania, ale też projekty rewitalizacyjne, domy seniora, akademiki czy przestrzenie publiczne. Equilis otworzył siedzibę w Polsce pod koniec 2016 roku. Pierwszymi projektami komercyjnymi, wspólnie z Acteeum, było wybudowanie Galerii Chełm, która została oddana do użytku w marcu 2020 roku oraz Parku Handlowego Andrychów– oddanego do użytku jesienią 2021r. Mottem Equilis jest budowanie miejsc, w których ludzie tworzą swoje szczęśliwe historie.

Acteeum skupia się na dużych kompleksach handlowych

Acteeum Group jest prywatną międzynarodową firmą działającą na rynku nieruchomości komercyjnych oraz mieszkaniowych w Polsce, podejmującą się przeprowadzenia całego procesu deweloperskiego, od rozpoznania odpowiedniego terenu pod zabudowę, poprzez etap projektowania, budowy, komercjalizacji, aż po zarządzanie i sprzedaż obiektów.

Podejście Acteeum do projektów bazuje na wieloletnim doświadczeniu i znajomości polskiego rynku oraz procesu deweloperskiego. Spółka jest partnerem biznesowym dużych firm instytucjonalnych, m.in. CBRE Global Investors, Immofinanz, NepiRockcastle, BPI, Equilis jak również współpracuje z inwestorami prywatnymi. Acteeum skupia się na budowie dużych kompleksów handlowych oraz obiektów z przeznaczeniem na cele mieszkaniowe.

Acteeum posiada własne portfolio gruntów oraz negocjuje zakup kolejnych terenów pod budowę centrów handlowych, retail parków oraz na cele mieszkaniowe.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem