Sieć B&B HOTELS przygotowując się do intensywnej ekspansji w Polsce, otwiera się na współpracę w lokalizacjach typu mixed-use, analizuje możliwości najmu lub konwersji powierzchni w ramach centrów handlowych oraz retail parków. Podczas ubiegłotygodniowych targów SCF 2023 Spring sieć B&B HOTELS wystąpiła w podwójnej roli – partnera gastronomicznego oraz wystawcy, zainteresowanego najmem powierzchni.
– Nasza sieć hotelowa słynie z tego, że pojawia się w strategicznych lokalizacjach, w pobliżu centrów miast, atrakcji turystycznych, ważnych ośrodków biznesowych lub węzłów komunikacyjnych. Utrzymując te kierunki rozwoju chcielibyśmy, aby nasze hotele można było znaleźć także przy centrach handlowych lub w obrębie retail parków, których położenie uzasadnia otwarcie B&B HOTELU. Mamy udane przykłady lokalizacji typu mixed-use na innych rynkach, które teraz chcemy również wprowadzić nad Wisłą – mówi Jakub Bilik, Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu B&B HOTELS Polska.
Bilik podkreśla, że w kontekście planów rozwojowych B&B HOTELS Polska na najbliższe lata, udział w targach SCF 2023 Spring, na których każdorazowo meldują się najważniejsi przedstawiciele sektora nieruchomości handlowych, trzeba uznać za strzał w „10”.
– Odbyliśmy wiele ciekawych spotkań i przeprowadziliśmy mnóstwo rozmów, które mogą zaowocować nowymi otwarciami hoteli w przyszłych latach – mówi Jakub Bilik. – Ze swojej strony proponowaliśmy deweloperom, inwestorom oraz zarządcom centrów handlowych i retail parków długie umowy najmu, na okres do 30 lat. Obecność znanej, międzynarodowej marki B&B HOTELS może zapewnić efektywniejsze wykorzystanie powierzchni, wzbogacenie tenant-mix i wzmocnienie wizerunku obiektu – wylicza.
B&B HOTELS to jedna z wiodących i najszybciej rozwijających się sieci hotelowych w Europie, należąca do segmentu „value for money”. W jej portfolio znajduje się już łącznie ponad 700 hoteli w kilkunastu krajach, w tym we Francji, w Niemczech, we Włoszech, w Hiszpanii, Polsce, Portugalii, Szwajcarii, Austrii, Belgii, Brazylii, Słowenii, Czechach, Holandii i na Węgrzech. Jednocześnie otwiera się na nowe rynki. Pod koniec 2022 roku Grupa B&B HOTELS zadebiutowała na terenie Wielkiej Brytanii, a z początkiem tego roku w USA oraz Danii. W Polsce pod jej marką działa obecnie 10 hoteli: w Toruniu, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Łodzi, Nowym Targu, Rzeszowie, Lublinie i Poznaniu. Jeszcze przed wakacjami liczba ta powiększy się do 11, gdy sieć skończy trwające przygotowania do otwarcia swojego pierwszego obiektu w Kielcach.
Grupa B&B HOTELS to trzecia co do wielkości sieć hoteli we Francji, która powstała w 1990 roku. B&B HOTELS należą do segmentu hoteli value for money, stawiających na jakość, doskonałą lokalizację, indywidualny design oraz profesjonalną i miłą obsługę. Sieć posiada obecnie hotele we Francji (375), w Niemczech (165), we Włoszech (59), w Hiszpanii (44), w Portugalii (9), w Szwajcarii (8), w Austrii ii Belgii (po 7), w Brazylii (6), w Słowenii (2) oraz w Czechach, Holandii i na Węgrzech (po 1) (wg stanu na Q1 2023). Grupa B&B HOTELS rozpoczęła również swoją działalność na nowych rynkach: w USA, Wielkiej Brytanii i Danii.
Grupa B&B HOTELS rozwija się bardzo dynamicznie również w Polsce, gdzie działają już obiekty w Poznaniu (156 pokoi), w Warszawie (154), Łodzi (149), Wrocławiu (140), Krakowie (130), Lublinie (130), Katowicach (105), Toruniu (93), Nowym Targu (76), Rzeszowie (65).