Zgodnie z nową strategią sieci dla polskiego rynku kolejne B&B HOTELE mają powstawać także przy centrach i galeriach handlowych. Jeden z nich mieści się w Galerii Nowotarskiej, a nowa strategia zakłada więcej podobnych inwestycji. W tym celu sieć poszukuje partnerów do współpracy.
Po czterech tegorocznych otwarciach w Kielcach, Bytomiu, Piotrkowie Trybunalskim i Tomaszowie Lubelskim znana w Europie sieć B&B HOTELS posiada obecnie w naszym kraju 14 hoteli.
„Chcemy pojawiać się w miejscach atrakcyjnych z punktu widzenia naszych gości, dobrze widocznych w przestrzeni miejskiej. Nadal szukamy możliwości otwierania się w takich lokalizacjach jak centra miast czy okolice ważnych atrakcji turystycznych i ośrodków konferencyjno-targowych, ale dostrzegamy miejsce dla naszych hoteli także przy galeriach i centrach handlowych” – mówi Jakub Bilik, Prezes Zarządu B&B HOTELS Polska.
B&B HOTELS Polska po raz kolejny była wystawcą podczas targów centrów oraz nieruchomości handlowych – SCF Fall 2023 (20-21 września 2023)
„Bierzemy pod uwagę różne opcje współpracy w ramach długoterminowych umów najmu. Możemy wprowadzić się do budynku zlokalizowanego obok centrum handlowego lub na przykład zajmować wyższą kondygnację w obrębie galerii handlowej. Dopuszczamy też konwersję istniejącej, nieskomercjalizowanej części obiektu handlowo-biurowego. W tym celu nawiązaliśmy dialog z branżą retail. Udział w obu tegorocznych edycjach targów Shopping Center Forum bardzo nam to ułatwił. Wierzymy, że odbyte podczas nich spotkania i rozmowy z inwestorami, deweloperami oraz zarządcami parków i galerii handlowych wkrótce przełożą się na kolejne B&B HOTELE w naszym portfolio.” – dodaje Jakub Bilik.
PARTNER PORTALU
Jednocześnie przedstawiciele sieci podkreślają, że hotel w/przy centrum handlowym to korzyści zarówno dla jej operatora, jak i właściciela obiektu handlowego, a także dla najemców oraz gości – tych zainteresowanych noclegiem, jak i usługami galerii.
„Włączenie funkcji hotelowej do oferty centrum handlowego czy retail parku to okazja do uzupełnienia tenant-mix całego obiektu oraz zwiększenia ruchu w lokalach innych najemców, którzy dodatkowo mogą zyskać na istotnym udziale hotelu zajmującego dużą powierzchnię w kosztach wspólnych. Po stronie wynajmującego dodatkowo pojawia się możliwość lepszego wykorzystania potencjału działki, poprawienia rentowności całej inwestycji, a także pozyskania wieloletniego źródła przychodu, gdyż jako B&B HOTELS oferujemy umowy na 10-15 lat z opcją przedłużenia. Dla nas to szansa na jeszcze lepszą rozpoznawalność marki i zapewnienie naszym gościom dostępu do szerokiej oferty usług. A to tylko początek długiej listy zalet takiego połączenia sił.” – mówi Łukasz Kaleta, Dyrektor Operacyjny B&B HOTELS Polska.
B&B HOTELS to marka hotelowa z segmentu value for money obecna w 14 krajach Europy oraz w Brazylii. Na jej portfolio składa się obecnie już ponad 700 hoteli. Popularność na scenie międzynarodowej zdobyła, oferując dobrą jakość usług w atrakcyjnych lokalizacjach i korzystnych cenach. Jeśli chodzi o Polskę, to B&B HOTELE działają obecnie w 14 miastach: w Poznaniu, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Lublinie, Katowicach, Toruniu, Nowym Targu, Rzeszowie, Kielcach, Bytomiu, Piotrkowie Trybunalskim oraz Tomaszowie Lubelskim.
B&B HOTELS to jedna z najważniejszych grup hotelowych w Europie w segmencie ekonomicznym. Grupa założona w Brest w 1990 roku posiada obecnie sieć ponad 700 hoteli w 15 krajach, w Europie i Brazylii. W 2022 roku B&B HOTELS odnotowała wykładniczy wzrost, otwierając 97 nowych hoteli i zamierza kontynuować tę dynamikę w 2023 roku.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
B&B HOTELS, należące do segmentu value-for-money, są zaangażowane w oferowanie swoim klientom komfortu i jakości, przy najlepszej wartości w stosunku do wydatku. Empatia, inteligentna prostota, ciągłe doskonalenie, uczciwość oraz inkluzywność to naczelne wartości Grupy.
Grupa B&B HOTELS jest również aktywnie zaangażowana w CSR – społeczną odpowiedzialność biznesu. Aby sprostać oczekiwaniom konsumentów oraz zapewnić wiarygodność i przejrzystość swoim działaniom, które mają na celu wywieranie pozytywnego wpływu społecznego i środowiskowego, B&B HOTELS uzyskała certyfikat zrównoważonego rozwoju wydany przez niezależną organizację SOCOTEC.
Fabrice Collet jest Prezesem i Dyrektorem Generalnym B&B HOTELS od 2016 roku. Goldman Sachs jest największym akcjonariuszem od 2019 roku.