Kaufland: samodzielne skanowanie dostępne już w 45 marketach

Kaufland chętnie sięga po nowoczesne rozwiązania technologiczne, których celem jest usprawnienie procesu zakupowego i zapewnienie maksymalnego komfortu odwiedzającym sklepy sieci. Jedną z wdrożonych innowacji, która cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem klientów, jest usługa K-Scan.

Kaufland konsekwentnie zwiększa jej dostępność – dziś samodzielne skanowanie produktów za pomocą skanera lub smartfonu jest możliwe w 45 marketach w całej Polsce.

Kaufland przyśpiesza wdrożenie

Pierwsze testowe wdrożenia K-Scan w marketach Kaufland miały miejsce we wrześniu 2022 r. Klienci doskonale przyjęli nową usługę i od początku bardzo chętnie z niej korzystali, odkrywając jej liczne zalety, dlatego sieć sukcesywnie zwiększa dostępność rozwiązania, wprowadzając je w kolejnych placówkach. W listopadzie i grudniu 2023 r. lista sklepów, w których klienci mają możliwość samodzielnego skanowania zakupów, wydłużyła się o dziesięć nowych lokalizacji. W ostatnim czasie usługę wprowadzono w marketach Kaufland w Białej Podlaskiej, Bolesławcu, Kaliszu, Katowicach, Lubinie, Łomży, Opolu, Płocku, Stalowej Woli oraz w Żorach.

„W sieci Kaufland dbamy o komfort naszych klientów, dlatego sukcesywnie inwestujemy w cyfrowe rozwiązania, które pomagają nam usprawnić i przyspieszyć proces zakupów. Entuzjazm osób, które dotychczas skorzystały z usługi K-Scan udowadnia nam, że jest to słuszny kierunek, którym podążamy nie tylko wprowadzając usługę do kolejnych sklepów, ale także rozszerzając jej funkcjonalność – od października ubiegłego roku samodzielne skanowanie produktów jest możliwe przy pomocy smartfonu i aplikacji Kaufland. Zapewniam, że nie zwalniamy tempa rozwoju K-Scan i jeszcze w pierwszym półroczu 2024 r. pojawi się w kolejnych kilkunastu lokalizacjach. Mamy przy tym świadomość zróżnicowanych potrzeb naszych klientów, dlatego niezależnie od postępującego rozwoju cyfrowych kanałów sprzedaży niezmiennie będziemy gwarantować także dostęp do kas tradycyjnych – mówi Natalia Tyczyńska, dyrektor Pionu Zarządzania i Procesów w Departamencie Organizacji Sprzedaży.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Sieć ma już 243 markety w Polsce

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 243 markety i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.