Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Kaufland: samodzielne skanowanie dostępne już w 45 marketach

Kaufland chętnie sięga po nowoczesne rozwiązania technologiczne, których celem jest usprawnienie procesu zakupowego i zapewnienie maksymalnego komfortu odwiedzającym sklepy sieci. Jedną z wdrożonych innowacji, która cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem klientów, jest usługa K-Scan.

Kaufland konsekwentnie zwiększa jej dostępność – dziś samodzielne skanowanie produktów za pomocą skanera lub smartfonu jest możliwe w 45 marketach w całej Polsce.

Kaufland przyśpiesza wdrożenie

Pierwsze testowe wdrożenia K-Scan w marketach Kaufland miały miejsce we wrześniu 2022 r. Klienci doskonale przyjęli nową usługę i od początku bardzo chętnie z niej korzystali, odkrywając jej liczne zalety, dlatego sieć sukcesywnie zwiększa dostępność rozwiązania, wprowadzając je w kolejnych placówkach. W listopadzie i grudniu 2023 r. lista sklepów, w których klienci mają możliwość samodzielnego skanowania zakupów, wydłużyła się o dziesięć nowych lokalizacji. W ostatnim czasie usługę wprowadzono w marketach Kaufland w Białej Podlaskiej, Bolesławcu, Kaliszu, Katowicach, Lubinie, Łomży, Opolu, Płocku, Stalowej Woli oraz w Żorach.

„W sieci Kaufland dbamy o komfort naszych klientów, dlatego sukcesywnie inwestujemy w cyfrowe rozwiązania, które pomagają nam usprawnić i przyspieszyć proces zakupów. Entuzjazm osób, które dotychczas skorzystały z usługi K-Scan udowadnia nam, że jest to słuszny kierunek, którym podążamy nie tylko wprowadzając usługę do kolejnych sklepów, ale także rozszerzając jej funkcjonalność – od października ubiegłego roku samodzielne skanowanie produktów jest możliwe przy pomocy smartfonu i aplikacji Kaufland. Zapewniam, że nie zwalniamy tempa rozwoju K-Scan i jeszcze w pierwszym półroczu 2024 r. pojawi się w kolejnych kilkunastu lokalizacjach. Mamy przy tym świadomość zróżnicowanych potrzeb naszych klientów, dlatego niezależnie od postępującego rozwoju cyfrowych kanałów sprzedaży niezmiennie będziemy gwarantować także dostęp do kas tradycyjnych – mówi Natalia Tyczyńska, dyrektor Pionu Zarządzania i Procesów w Departamencie Organizacji Sprzedaży.

Sieć ma już 243 markety w Polsce

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 243 markety i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz