W czwartek 18 stycznia Kaufland otwiera nową placówkę w stolicy województwa małopolskiego – Krakowie. Nowo powstały obiekt znajduje się na ul. Galicyjskiej 8 i jest 244. placówką sieci Kaufland w Polsce.
Kaufland z powodzeniem realizuje przyjętą strategię ekspansji, dzięki czemu już 18 stycznia mieszkańcy Krakowa będą mogli świętować otwarcie kolejnego sklepu sieci. W stałej ofercie nowej placówki, która znajduje się na ul. Galicyjskiej 8, będzie ponad 16 000 artykułów spożywczych, drogeryjnych i przemysłowych, a w dniu otwarcia nie zabraknie konkursów, gadżetów czy poczęstunku w postaci wędlin, serów i świeżego pieczywa.
Ekologiczne budownictwo
Kaufland przykłada dużą wagę do kwestii związanych z ESG, dlatego w obiekcie zastosowano wiele rozwiązań przyjaznych środowisku – energooszczędne systemy chłodnicze, pompę ciepła, oświetlenie LED. W sklepie znajduje się także automat, który przyjmuje kaucjonowane butelki szklane, a w przyszłości także inne opakowania, które będą objęte system kaucyjnym. Na dachu budynku znajdują się panele fotowoltaiczne o mocy 200 kW. Przy sklepie zamontowana została również dwustanowiskowa stacja, przy której będzie można ładować pojazdy elektryczne. Dodatkowo sieć posadziła na terenie wokół obiektu niemal 200 drzew i krzewów.
Kaufland ma w Polsce już 244 sklepy
PARTNER PORTALU
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 244 markety i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.