Kaufland ma na polskim rynku już 245. sklepów

Sieć supermarketów Kaufland rozwija się w całym kraju – nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w małych miastach, by być jak najbliżej klienta. Kaufland uruchomił właśnie nową placówkę w Krasnymstawie.

Nowa placówka została zbudowana w kompaktowym formacie, który został zaprojektowany dla mniejszych miejscowości. W dniu otwarcia nie zabraknie upominków, konkursów, degustacji wędlin i serów z lady obsługowej oraz świeżego pieczywa czy soków. Na klientów czekać będzie także specjalna oferta promocyjna.

Szereg udogodnień dla klientów

Sklepy Kaufland zapewniają klientom dostęp do szerokiego asortymentu produktów wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach. W stałej ofercie nowej placówki w Krasnymstawie będzie ponad 16 000 artykułów spożywczych, drogeryjnych i przemysłowych. Klienci tego sklepu będą mogli komfortowo zrobić zakupy i skorzystać z nowoczesnego rozwiązania, jakim jest usługa K-Scan.

Oprócz tego, zgodnie z ideą one-stop-shopping, klienci nowego sklepu Kaufland będą mogli skorzystać z oferty punktów handlowo-usługowych w strefie najemców, takich jak regionalna piekarnia, salonik prasowy, stoisko lokalnych zakładów mięsnych czy punkt garmażeryjny. W markecie do dyspozycji będzie również bankomat.

Kaufland przykłada dużą wagę do kwestii związanych z ochroną środowiska i zrównoważonym rozwojem, dlatego w obiekcie zastosowano szereg nowoczesnych rozwiązań, takich jak energooszczędne systemy chłodnicze, pompa ciepła oraz oświetlenie LED. W markecie znajduje się także automat, który będzie przyjmował kaucjonowane butelki szklane, a w przyszłości także inne opakowania objęte system kaucyjnym. Przy sklepie umieszczono dwustanowiskową stację ładowania pojazdów elektrycznych.

Kaufland ma w Europie ponad 1500 sklepów

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 245 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.