Usługa K-Scan, która umożliwia samodzielne skanowanie produktów za pomocą specjalnego skanera lub własnego smartfona, cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem klientów Kaufland.
Wobec tego sieć konsekwentnie zwiększa jej dostępność, wdrażając ją w kolejnych placówkach. W styczniu br. na liście marketów oferujących to innowacyjne rozwiązanie pojawiło się aż trzynaście nowych lokalizacji. W całej Polsce jest ich już 58.
Pilotażowe wdrożenia K-Scan w marketach Kaufland miały miejsce w sierpniu 2022 r. Sieć podjęła wówczas decyzję o implementacji innowacyjnego rozwiązania, odpowiadając na oczekiwania konsumentów związane z usprawnieniem procesu zakupowego. W tym okresie usługa była konsekwentnie rozwijana – zarówno poprzez umożliwienie skanowania produktów przy pomocy własnego smartfona z aplikacją Kaufland, jak i wdrożenie rozwiązania w kolejnych placówkach sieci. Tylko w styczniu br. ich lista wydłużyła się o trzynaście nowych lokalizacji, dzięki czemu usługa K-Scan jest dziś dostępna w 58 marketach w całym kraju.
K-Scan to projekt długofalowy
– Dążymy do tego, aby usługa była dostępna dla możliwie jak największej grupy naszych klientów w całym kraju. Rozwiązanie cieszy się dużym zainteresowaniem w każdej lokalizacji, w której jest wdrażane, co dodatkowo potwierdza, że cyfryzacja sprzedaży to istotny, ogólnokrajowy trend konsumencki. Z początkiem roku dynamika wdrożeń znacząco przyspieszyła. Tylko w styczniu K-Scan zadebiutował aż w trzynastu lokalizacjach, czym zrealizowaliśmy pierwotne założenia dotyczące całego kwartału. Zapewniamy, że w nadchodzących miesiącach nie zwolnimy tempa – mówi Natalia Tyczyńska, dyrektor Pionu Zarządzania i Procesów w Departamencie Organizacji Sprzedaży.
PARTNER PORTALU
Na liście nowych marketów z dostępną usługą K-Scan dominują placówki z województwa śląskiego, których jest aż siedem. Są to sklepy zlokalizowane w Jastrzębiu Zdroju (ul. Harcerska 1D), Piekarach Śląskich (ul. Bytomska 41), Pszczynie (ul. Broniewskiego 1A), Rudzie Śląskiej (ul. Katowicka 26), Rydułtowach (ul. Raciborska 140), Wodzisławiu Śląskim (ul. Witosa 28) i Żywcu (al. Jana Pawła II 7). Ponadto z rozwiązania od stycznia skorzystać mogą klienci sklepów w Kędzierzynie-Koźlu (ul. Kozielska 36), Krośnie (ul. Niepodległości 6A), Przemyślu (ul. Brudzewskiego 1), Skierniewicach (ul. Wyszyńskiego 15/17), Świdnicy (ul. Ceglana 2) oraz we Wrocławiu (ul. Sieradzka 7).
Kaufland ma w Polsce 245 markety
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 245 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter