Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Kaufland przyspiesza kluczowe wdrożenie

Usługa K-Scan, która umożliwia samodzielne skanowanie produktów za pomocą specjalnego skanera lub własnego smartfona, cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem klientów Kaufland.

Wobec tego sieć konsekwentnie zwiększa jej dostępność, wdrażając ją w kolejnych placówkach. W styczniu br. na liście marketów oferujących to innowacyjne rozwiązanie pojawiło się aż trzynaście nowych lokalizacji. W całej Polsce jest ich już 58.

Pilotażowe wdrożenia K-Scan w marketach Kaufland miały miejsce w sierpniu 2022 r. Sieć podjęła wówczas decyzję o implementacji innowacyjnego rozwiązania, odpowiadając na oczekiwania konsumentów związane z usprawnieniem procesu zakupowego. W tym okresie usługa była konsekwentnie rozwijana – zarówno poprzez umożliwienie skanowania produktów przy pomocy własnego smartfona z aplikacją Kaufland, jak i wdrożenie rozwiązania w kolejnych placówkach sieci. Tylko w styczniu br. ich lista wydłużyła się o trzynaście nowych lokalizacji, dzięki czemu usługa K-Scan jest dziś dostępna w 58 marketach w całym kraju.

K-Scan to projekt długofalowy

– Dążymy do tego, aby usługa była dostępna dla możliwie jak największej grupy naszych klientów w całym kraju. Rozwiązanie cieszy się dużym zainteresowaniem w każdej lokalizacji, w której jest wdrażane, co dodatkowo potwierdza, że cyfryzacja sprzedaży to istotny, ogólnokrajowy trend konsumencki. Z początkiem roku dynamika wdrożeń znacząco przyspieszyła. Tylko w styczniu K-Scan zadebiutował aż w trzynastu lokalizacjach, czym zrealizowaliśmy pierwotne założenia dotyczące całego kwartału. Zapewniamy, że w nadchodzących miesiącach nie zwolnimy tempa – mówi Natalia Tyczyńska, dyrektor Pionu Zarządzania i Procesów w Departamencie Organizacji Sprzedaży.

Na liście nowych marketów z dostępną usługą K-Scan dominują placówki z województwa śląskiego, których jest aż siedem. Są to sklepy zlokalizowane w Jastrzębiu Zdroju (ul. Harcerska 1D), Piekarach Śląskich (ul. Bytomska 41), Pszczynie (ul. Broniewskiego 1A), Rudzie Śląskiej (ul. Katowicka 26), Rydułtowach (ul. Raciborska 140), Wodzisławiu Śląskim (ul. Witosa 28) i Żywcu (al. Jana Pawła II 7). Ponadto z rozwiązania od stycznia skorzystać mogą klienci sklepów w Kędzierzynie-Koźlu (ul. Kozielska 36), Krośnie (ul. Niepodległości 6A), Przemyślu (ul. Brudzewskiego 1), Skierniewicach (ul. Wyszyńskiego 15/17), Świdnicy (ul. Ceglana 2) oraz we Wrocławiu (ul. Sieradzka 7).

Kaufland ma w Polsce 245 markety

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 245 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem