Biżuteryjna marka Yes otworzyła przebudowany salon w Galerii Rzeszów. Motywem przewodnim odnowionego wnętrza jest typowa dla marki szmaragdowa zieleń.
Zawieszki i inne ozdoby od Yes prezentowane są klientom Galerii Rzeszów w nowych szafach. Całość utrzymana jest w tonacji szmaragdowej zieleni.
YES ma ponad 160 salonów
W czasie swojej ponad czterdziestoletniej historii marka Yes rozwinęła sieć ponad 160 salonów odwiedzanych przez miłośników złotych czy srebrnych ozdób, niejednokrotnie wybierających tę najważniejszą biżuterię w życiu.
Biżuteria Yes to firma o silnych, rodzinnych fundamentach. Powstała w 1981 roku z inicjatywy trzech osób: małżeństwa Magdaleny i Michała Kwiatkiewiczów oraz brata Magdy – Krzysztofa Madelskiego. Założyciele od początku mieli bardzo silną wizję firmy opartej na wartościach, którą dzisiaj kontynuuje ich syn – prezes Yes Tomasz Kwiatkiewicz.
Jako marka rodzinna dba o stały rozwój poszukując nowych kanałów sprzedaży. Yes jako pierwsza marka jubilerska otworzyła sklep internetowy, a dziś chętnie korzysta również z możliwości sprzedaży w salonach outletowych. Jej mocną pozycję na rynku zagwarantowały nie tylko piękne kolekcje, ale też przesłanie skierowane do klientek marki.
Galeria Rzeszów na rynku od ponad dekady
Galeria Rzeszów została otwarta w 2012 roku. Najemcami obiektu są m.in.: MODIVO, HalfPrice, CCC, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, H&M, New Yorker, Mohito, Reserved, House (największy w Polsce), Pandora, Apart, W.Kruk, Swarovski, Smyk Mega Store, Empik Future Store, RTV Euro AGD.
„Naszym głównym atutem jest lokalizacja, lokalizacja i jeszcze raz lokalizacja Galerii Rzeszów, czyli samo centrum miasta. Trzeba również zwrócić uwagę na potencjał miasta który jest bardzo wysoki. Mamy bardzo małą stopę bezrobocia i sporą siłę nabywczą mieszkańców. Rzeszów należy do ścisłej czołówki dużych miast, które rozwijają się najlepiej i najszybciej. Specjalne strefy ekonomiczne zachęcają zagraniczny kapitał do inwestowania i tworzenia dobrze opłacanych miejsc pracy w stolicy Podkarpacia. Myślę, że również sami najemcy wymieniają się między sobą opinią na temat naszego miasta i Galerii Rzeszów, co też sprzyja podejmowaniu przez nowych najemców decyzji o lokowaniu swoich sklepów w naszym projekcie” – w wywiadzie dla SCFNews | Retailnet.pl mówił Daniel Słuchocki, dyrektor komercjalizacji Galerii Rzaszów.