Ponad 2000 mkw. dla HalfPrice w kolejnym parku handlowym

San Park Mysiadło regularnie powiększa portfolio swoich sklepów o najbardziej popularne i oczekiwane marki wśród klientów. Do tego grona dołączył właśnie HalfPrice – multibrand oferujący odzież i dodatki renomowanych firm, które sprzedawane są przez cały rok w doskonałych promocjach, taniej nawet o 80 procent. Salon zajmie 2 200 mkw.

HalfPrice oferuje unikalną koncepcję zakupów, która zaspokaja potrzeby klientów poszukujących wysokiej jakości asortymentu w najlepszych cenach – nawet do 80 procent taniej. Dzięki współpracy ze znanymi markami i projektantami, wielbiciele mody mają dostęp do starannie wyselekcjonowanej odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej oraz akcesoriów fashion. Oferta sklepu obejmuje różnorodny asortyment, w tym obuwie, torebki, skórzane dodatki czy biżuterię. Klienci mogą skorzystać z oferty ponad 3000 znanych marek. Sklepy HalfPrice oferują również dodatki do wnętrz – kuchni, łazienki i salonu, a także zabawki czy akcesoria dla zwierząt.

HalfPrice wśród ponad 40 najemców

Flagowa inwestycja handlowa spółki ED SAN III Sancak – San Park Mysiadło, realizowana jest zgodnie ze swoim harmonogramem. Najnowszy podwarszawski retail park zaoferuje klientom blisko 55 000 mkw. GLA. Na terenie obiektu znajdzie się łącznie ponad 40 sklepów marek wielu branż.
Do grona najemców San Parku Mysiadło dołączyła kolejna ciesząca się ogromną popularnością wśród klientów marka – HalfPrice.

– Obecność tak popularnej i pożądanej marki jaką jest HalfPrice ze sklepem mierzącym ponad 2000 mkw. stanowi najlepsze potwierdzenie, że San Park Mysiadło to projekt z ogromnym potencjałem sprzedażowym. Zalety naszego obiektu dostrzegają najwięksi gracze na rynku, a już niebawem poinformujemy o brandach, które zdecydowały się otworzyć pierwsze swoje sklepy w parku handlowym na terenie Polski – mówi Paweł Materny, wyłączny agent komercjalizujący San Park Mysiadło.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Otwarcie parku handlowego planowane jest w III kwartale 2024 roku.