Ingka Centres: Ogrody Ulricha mają sposób na przyciągnięcie klientów

Goście Ogrodów Ulricha będą mogli obejrzeć najzabawniejszych polskich komików w występie Klubu Komediowego, a także bawić się przy sobotniej muzyce na żywo.

W Ogrodach Ulricha zapowiada się kolejny niezapomniany weekend – już w tym tygodniu na scenie ponownie pojawi się uwielbiany przez warszawiaków Klub Komediowy wraz ze spektaklem teatru improwizowanego, a następnie szklarnie wypełnią się muzyką najpopularniejszych współczesnych hitów i uwielbianych klasyków. W piątek w Ogrodach powitamy ponownie znany i lubiany Klub Komediowy, zaś w sobotę zagra Diuli Cover Band. Wstęp na obydwa wydarzenia jest bezpłatny.

Klub Komediowy ponownie w Ogrodach Ulricha

Powracający na scenę szklarni Klub Komediowy to pierwszy i jedyny tego typu koncept w Polsce, który zasłynął z przezabawnych spektakli, z pogranicza różnych gatunków komedii, między innymi teatru improwizowanego, kabaretu literackiego oraz stand-upu. Spektakle Klubu Komediowego są improwizowane, czyli wymyślane przez aktorów na bieżąco, w oparciu o inspiracje i interakcje z publicznością.

Oglądając spektakl „Co taka piękna żabka robi w Biedronce?” goście Ogrodów Ulricha zobaczą, że w rzeczywistości nie są im potrzebne aplikacje randkowe, kiedy wystarczy nocna podróż do osiedlowego dyskontu.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Muzyczne weekendy w szklarniach

Jak co weekend, Ogrody Ulricha odwiedzają utalentowani artyści, którzy umilają klientom sobotnie wieczory. W tym tygodniu na scenie pojawi się Diuli Cover Band, coverowy zespół pod wodzą Martyny Pawłowskiej, znanej z popularnego programu „The Voice of Poland”. Grupa wypełni szklarnie repertuarem współczesnych hitów i najpopularniejszych klasyków, w relaksujących i energetycznych aranżacjach, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie i posłucha swoich ulubionych utworów.

To jednak nie wszystkie atrakcje, które jeszcze w lutym czekają na gości Ogrodów Ulricha. W każdy wtorek o godz. 20:00 grupy znajomych mogą wykazać się wiedzą i wygrać nagrody w Pub Quizie, a co czwartek single mają okazję znaleźć sympatię podczas spotkań Speed Datingu. Natomiast na najmłodszych klientów czekają warsztaty edukacyjne i animacje.

Wola Park ma ponad 200 najemców

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Wola Park to przyjazne miejsce zakupów, spotkań i rozrywki dla całej rodziny. W swojej ofercie posiada ponad 200 punktów usługowych oraz sklepów z odzieżą, obuwiem, akcesoriami, kosmetykami, elektroniką, artykułami sportowymi, spożywczymi i wyposażeniem wnętrz. W Wola Parku mieści się też Studio planowania i zamówień IKEA, Multikino, klub fitness Zdrofit, hipermarket Auchan, Castorama, a także komfortowa strefa co-workingu. Dodatkowymi udogodnieniami są parking na 3 000 miejsc, stacja benzynowa oraz stacja rowerowa Veturilo
Wola Park jest jedynym centrum handlowym w Warszawie, przy którym zlokalizowany jest skwer – Park Ulricha, czyli dawny ogród pokazowy rodziny Ulrichów. Największą atrakcją tego miejsca są rzadkie gatunki drzew. Część z nich sadzona była jeszcze w XIX wieku. Park jest miejscem spotkań i odpoczynku mieszkańców dzielnicy.

W październiku 2022 roku zakończył się proces rewitalizacji Ogrodów Ulricha, dzięki czemu przestrzeń dawnego gospodarstwa ogrodniczego, znajdującego się na terenie Wola Parku, odzyskała swój dawny blask. Włączone w proces inwestycyjny zostały zabytkowe: park, willa oraz szklarnie. Firma Ingka Centres Polska, właściciel centrum handlowego Wola Park, stworzyła przestrzeń, która łączy społeczną użyteczność z funkcją handlowo-gastronomiczną. Ogrody Ulricha w nowej odsłonie to kompleks pełen zieleni, pysznego jedzenia i relaksu – niepowtarzalne miejsce spotkań dla młodszych i starszych mieszkańców Woli i nie tylko.

Wola Park w portfelu Ingka Centres

Ingka Centres należy do Grupy Ingka (którego częścią są również IKEA Retail oraz Ingka Investments). Ma już ponad 40-letnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu centrami handlowymi. Współpracuje dziś z ponad 3000 marek w 44 centrach handlowych należących do jej portfolio, które są obecne na 15 rynkach. W swoich miejscach spotkań gości i obsługuje ponad 370 milionów klientów rocznie. Ingka Centres tworzy je współpracując z lokalnymi społecznościami, a także najemcami i partnerami, by jej miejsca spotkań miały emocjonalne znaczenie, przekazywały wartości i budowały więzi społeczne.