Made by Society wchodzi do Polski przez Westfield Arkadia

W warszawskiej galerii Westfield Arkadii odbędzie się polska premiera rumuńskiej marki Made by Society. Polska będzie 3. zagranicznym rynkiem dla tej marki.

Odzieżowa marka Made by Society ma dokładnie 10 lat. Pierwszy sklep został otwarty w Bukareszcie w roku 2014. W ciągu minionej dekady marka otworzyła 17 salonów na rodzimym rynku ale weszła także do Wielkiej Brytanii i Bułgarii.

Na polskim rynku Made by Society chce rozwijać się w oparciu o sklepy własne ale także we współpracy z partnerami franczyzowymi.

Made by Society to nie jedyny nowy nabytek Arkadii. W najbliższym czasie do grona najemców Westfield Arkadia dołączy także Jean Louis David, Wólczanka oraz marka Hugo.

Westfield Arkadia to 117 tys. mkw.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Westfield Arkadia w Warszawie to największe centrum handlowe w Polsce. Na 117 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się około 240 lokali. Flagowe sklepy polskich i światowych marek, eleganckie restauracje i kawiarnie, kino, sala zabaw i klub fitness czynią ofertę bardzo bogatą i odpowiadającą na niemal wszystkie potrzeby klientów. Otwarty w 2004 roku obiekt na starcie odniósł komercyjny sukces, który trwa do dziś – Westfield Arkadia to „centrum pierwszego wyboru” dla prestiżowych brandów wchodzących na rynek polski. Wśród kluczowych sklepów znajdują się między innymi: Victoria’s Secret, Peek&Cloppenburg, Sephora, Douglas, Zara, H&M, Huawei, Xiaomi, Rituals, Lego.

Architektura obiektu to kreatywne połączenie amerykańskiej wizji centrów handlowych z europejską tradycją miejskich pasaży. Wrażenie robi przestronne Theatrum rozpościerające się zaraz za wejściami głównymi – to miejsce licznych wydarzeń czy koncertów, które może pomieścić setki klientów. Otwarta w 2017 roku strefa Grand Kitchen stanowi miejsce spotkań rodzinnych, towarzyskich czy biznesowych dla tych, którzy chcieliby oderwać się od miejskiego zgiełku. Wyróżnikiem w skali kraju z pewnością jest nowocześnie i funkcjonalnie zaaranżowany zielony teren zewnętrzny z fontanną. Pod koniec 2018 roku został otwarty również ogólnodostępny plac zabaw dla dzieci zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami. Centrum zostało docenione za oryginalność projektu i aktywności, za co otrzymało kilkanaście nagród i wyróżnień branżowych.

Właścicielem galerii jest Unibail Rodamco Westfield.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz