Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Klienci ocenili Kaufland pod kątem jakości obsługi

Kaufland po raz jedenasty został wyróżniony tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi. O przyznaniu marce tego wyróżnienia po raz kolejny zadecydowali sami konsumenci.

Na początku roku opublikowano wyniki 17. edycji badania Gwiazda Jakości Obsługi. To nagroda, o której przyznaniu decyduje w pierwszej kolejności głos konsumentów, którzy za pośrednictwem ogólnodostępnej platformy przez cały rok kalendarzowy dzielą się opinią na temat standardów obsługi w ponad 40 tys. największych firm. Na podstawie zgromadzonych wyników organizator wyłania organizacje, które następnie podlegają dodatkowej weryfikacji w ramach badania ankietowego. Biorą w nim udział zarówno zarejestrowani użytkownicy, jak i niezależni audytorzy. Nagroda przyznawana jest przedsiębiorstwom, które w całym procesie otrzymały najwyższe noty. W gronie nagrodzonych jest również Kaufland – sieć otrzymała tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi już po raz jedenasty.

Kaufland kładzie duży nacisk na jakość obsługi klientów, dzięki czemu kupujący mogą liczyć na fachową pomoc i radę personelu, który jest do ich stałej dyspozycji w punkcie informacyjnym, przy ladzie z obsługą czy kasach. Sieć regularnie wprowadza szereg udogodnień, których celem jest zapewnienie komfortu podczas codziennych zakupów. Dla tych, którzy cenią sobie szybkość i samodzielność, Kaufland wdraża usługę K-Scan, która umożliwia samodzielne skanowanie towarów przed umieszczeniem ich w koszyku za pomocą aplikacji mobilnej lub skanera. Aktualnie rozwiązanie to jest dostępne w 69 placówkach, a cyfryzacja procesu sprzedaży jest projektem długofalowym. Ponadto niemal każdy market sieci zapewnia klientom dostęp do szybkich i wygodnych kas samoobsługowych. Klienci ceniący sobie kontakt ze sprzedawcą mogą płacić za swoje zakupy w tradycyjnych kasach z obsługą. Sieć rok temu stworzyła dla klientów także program lojalnościowy Kaufland Card, gwarantując im dostęp do dodatkowych zniżek, atrakcyjnych ofert, a także praktycznych funkcjonalności, tj. elektroniczna lista produktów czy podsumowanie zakupów.

– Biorąc pod uwagę profil naszej działalności, zapewnienie najwyższych standardów obsługi klientów jest dla nas priorytetem. Według danych opublikowanych w badaniu Moja Gazeta blisko 91% konsumentów lubi robić zakupy stacjonarnie, dlatego dążymy do tego, aby ich komfort podczas wizyty w sklepach Kaufland był jak najwyższy. Nadrzędną rolę w tym obszarze odgrywa nasz profesjonalny zespół, który służy klientom radą i pomocą. Ze wspomnianego raportu wynika, że są to elementy, które w znaczącym stopniu budują komfort i satysfakcję z zakupów – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Dla jeszcze większej wygody klientów sieć stale rozwija koncept one-stop-shopping, dzięki któremu gwarantuje im dostęp do szerokiej oferty produktów i usług w jednym miejscu. Strefa najemców w pasażu w markecie jest również platformą do współpracy z lokalnymi handlowcami, producentami czy rodzinnymi przedsiębiorstwami. Aspekt lokalności jest ważny także w kwestii rozwoju asortymentu – Kaufland regularnie rozwija ofertę swoich marek własnych, w tym m.in. linii K-Stąd Takie Dobre, oferującej produkty charakterystyczne dla polskiej tradycji kulinarnej, pochodzące od sprawdzonych polskich producentów. Kształtując swoją ofertę, sieć współpracuje z 400 dostawcami lokalnymi, którzy dostarczają do sklepów ponad 4000 artykułów. Kaufland pamięta również o potrzebach klientów poszukujących artykułów z niską zawartością cukru, produktów bezglutenowych, wegańskich czy wegetariańskich — w każdym sklepie sieci można je znaleźć w Strefie Świadomego Odżywiania.

W tegorocznej odsłonie plebiscytu Kaufland został Gwiazdą Jakości Obsługi już po raz jedenasty w swojej historii. Uroczysta gala XVII edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi, podczas której najbardziej przyjazne firmy otrzymają nagrody Gwiazda Jakości Obsługi, odbędzie się w maju br.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz