Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Pitbull rozwija się w centrach handlowych EPP

Zarządzane przez EPP centra handlowe Wzorcownia we Włocławku, Galeria Solna w Inowrocławiu i Galeria Olimpia w Bełchatowie rozszerzają swoją ofertę o asortyment Pitbull, jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieży sportowej w Polsce.

Dzięki temu obiekty znacząco wzmocnią swoją propozycję skierowaną do osób ceniących wygodę lub trenujących siłowo, jak również pasjonatów sportów walki. Powierzchnia objęta umowami najmu wynosi ponad 250 mkw.

– Pierwszy we Włocławku salon Pitbull działa już we Wzorcowni. Stale rozbudowujemy ofertę dostępnych w centrum marek, a dzięki tej współpracy wzmocniliśmy segment sportowy obiektu. Widzimy, że klienci centrum – pasjonaci sportów walki, a także osoby ceniące sobie funkcjonalny i niezobowiązujący styl – chętnie korzystają z oferty nowego najemcy – skomentował Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP.

– Mocna obecność EPP na rynku oraz dobre wyniki notowane przez zarządzane przez nas centra handlowe sprawiają, że najemcy chętnie decydują się na obecność w kilku obiektach. Dobrym przykładem jest Pitbull West Coast, który rozwija się z nami portfelowo. Klienci mogą już skorzystać z oferty marki we Wzorcowni i Galerii Solnej, a do tego grona już w czerwcu dołączy salon w Galerii Olimpia – dodaje Adam Kłos, Asset Manager w EPP.

Odzież z logo Pitbull przypadnie do gustu osobom ceniącym wysoką jakość wykonania. Asortyment marki, oprócz odzieży dla osób uprawiających sport, zainteresuje także klientów, dla których ważny jest komfort w połączeniu z nowoczesnym designem. W salonach Pitbull znaleźć można produkty dla kobiet, mężczyzn i dzieci, jak również liczne sportowe akcesoria.

Wzorcownia to 80 najemców

Wzorcownia jest pierwszym i jedynym we Włocławku wielofunkcyjnym projektem zlokalizowanym w centrum miasta, w bezpośrednim sąsiedztwie stacji PKP i dworca PKS. Stanowi przykład konceptu handlowego łączącego wyrafinowaną architekturę, dobrą ofertę handlową i rozrywkową oraz śródmiejską lokalizację. Klienci mogą korzystać z oferty około 80 sklepów, w tym np. C&A, CCC, eobuwie.pl, H&M, HalfPrice oraz punktów gastronomicznych i usługowych, w tym cukierni Sowa, VERGRANO & Crazy Bubble oraz klubu fitness Zdrofit z sauną. Kompleks to łącznie pięć budynków. W jego skład wchodzi zachowany XIX-wieczny budynek Starej Piecowni, w którym znajdują się m.in. Multikino oraz restauracje Pizza Hut i McDonald’s.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Galeria Solna ma ponad 24 tys. mkw.

Galeria Solna, jedyne centrum handlowe w Inowrocławiu, dysponuje ponad 24 000 mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej z rozbudowaną ofertą handlowo-usługową. W centrum znajdują się szeroki wybór sklepów wiodących marek, kawiarnie i food court oraz punkty usługowe. Do grona najemców centrum handlowego należą m.in. Netto, Media Markt, H&M, CCC, Reserved, Rossmann, Martes Sport, Smyk oraz Empik, uzupełnione o kawiarnie i przestrzeń gastronomiczną m.in. z restauracją McDonald’s i strefę usługową. W bezpośrednim sąsiedztwie centrum znajduje się market budowlany Leroy Merlin. Doskonałą dostępność obiektu zapewnia dwupasmowa ulica Wojska Polskiego oraz przebiegająca wokół centrum handlowego ścieżka rowerowa łącząca Galerię Solną z terenem pobliskiego uzdrowiska. Swoją architekturą Galeria Solna nawiązuje do tężni solankowej – wizytówki miasta. Dla zmotoryzowanych klientów dostępnych jest ponad 960 miejsc parkingowych.

Galeria Olimpia największa w Bełchatowie

Galeria Olimpia to największy kompleks handlowy w Bełchatowie. Obejmuje on centrum handlowe oraz park handlowy, które łącznie mieszczą około 80 lokali handlowych i usługowych. W swojej ofercie posiada popularne marki m.in. hipermarket Carrefour, Dealz, Reserved, Cropp, House, MOHITO, Sinsay, H&M, CCC, Empik, RTV Euro AGD, Rossmann, drogerię dm, Hebe, Douglas, Apteka DOZ. Ofertę centrum uzupełniają sklepy Bricomarché oraz Media Expert działające w parku handlowym zlokalizowanym naprzeciwko centrum handlowego. W Galerii Olimpia oprócz rozbudowanej oferty handlowo-usługowej, klienci znajdą również miejsca, gdzie można dobrze zjeść, odpocząć i aktywnie spędzić czas, np. Smak na Tak, Arianos Kebab, czy kawiarnię Grycan oraz jedyne w mieście kino Helios z czterema przestronnymi salami. Do dyspozycji odwiedzających oddano również 1050 bezpłatnych miejsc parkingowych.

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządza, obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. Firfma należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).