Znaczące zmiany na mapie najemców w lubelskim centrum handlowym Galeria Olimp

W Galerii Olimp, jednym z największych centrów handlowych w regionie, zanotowano ostatnio znaczące zmiany wśród najemców, które mogą wpłynąć na krajobraz handlowy tego obszaru.

Te zmiany z pewnością odzwierciedlają ewolucję preferencji konsumentów, trendy w handlu
detalicznym oraz zmieniającą się strukturę rynku.

Centrum stawia na innowacyjność poprzez wprowadzenie nowych marek i konceptów handlowych.
W ostatnim czasie przybyło wielu nowych najemców, oferujących nowe produkty i doświadczenia
zakupowe.

Nie tylko Sinsay i JYSK

Portfolio galerii uzupełnił salon sieci Sinsay, który zajął powierzchnię 1200 mkw. Otwarcie sklepu
polskiej popularnej grupy odzieżowej LPP stanowi odpowiedź na potrzeby współczesnych, aktywnych nastolatek a także młodych kobiet i rodziców. Pojawienie się sklepu tej sieci w centrum znacząco wzbogaciło ofertę galerii w segmencie mody, wyposażenia wnętrz jak i oferty z branży dziecięcej.

PARTNER PORTALU

Kaufland

W minionym czasie lubelska galeria wzmocniła także swoją ofertę w segmencie wyposażenia wnętrz.
Jeden z rynkowych liderów – sieć sklepów JYSK otworzył swój lokal o pow.1340 mkw na parterze
centrum w sąsiedztwie takich sklepów jak Media Expert, Pepco, Rossmann. Dzięki debiutowi Jysk
znacząco wzbogaciła się oferta w kategorii wyposażenia wnętrz, w ramach której już funkcjonują
takie brandy jak: Leroy Merlin, Villeroy &Boch, Ambition, Hera Home lovely porcelain czy Inne
Meble. Ofertę wyposażenia wnętrz i dekoracji znaleźć można też w Sinsay, Action, Pepco czy Kik.
Rozwijając segment wyposażenia wnętrz centrum sięgnęło po marki, które wzajemnie dopełniają się
w tenant-mixie galerii, dając klientom ogrom możliwości zakupowych. Szeroka oferta aranżacji
przestrzeni domowej czy ogrodu, jaką zapewni JYSK, jest mocnym elementem oferty centrum,
zapewniając marce udany lokalny debiut.

W centrum pojawiły się również marki takie jak Ewtex oraz Imperium. Polski producent odzieży
Ewtex poszerzył ofertę z mody męskiej otwierając się w dogodnej lokalizacji na piętrze galerii
dołączając do innych marek z branży takich jak Kubenz, Giacomo Conti, czy Vistula, Wólczanka.
Z kolei ofertę mody damskiej poszerzył salon Imperium prezentujący wyjątkowe suknie ślubne i
wieczorowe szyte na miarę. Kreacje szyte są z niepowtarzalnych materiałów oraz w pojedynczych
egzemplarzach tworząc wyjątkowy produkt pod indywidualnego klienta.

Galeria Olimp to blisko 60 tys. mkw. GLA

Galeria Olimp to pierwsze centrum handlowe w Lublinie liczące blisko 60 tys. GLA, z ponad 260
sklepami, restauracjami i kawiarniami oraz punktami usługowymi i rozrywkowymi. Centrum odwiedza
rocznie blisko 6 mln klientów. Do ich dyspozycji przygotowanych jest ok. 2 tys. miejsc parkingowych.
Galeria Olimp to nie tylko miejsce na zakupy, to także centrum handlowe, gdzie spotykają się ludzie, pasje i możliwości. Galeria oferuje bogactwo sklepów z odzieżą, elektroniką, artykułami domowymi oraz pysznym jedzeniem z różnych zakątków świata. Dodatkowo, naszym klientom zapewniamy kino, strefy rekreacyjne i liczne wydarzenia, aby każda wizyta była niezapomnianym doświadczeniem dla całej rodziny.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Bardzo istotnym elementem oferty jest różnorodność najemców – dla klientów z różną zasobnością
portfela, dlatego cieszymy się, że do obecnych już w Galerii Olimp wielkoformatowych konceptów
jakimi są m.in.  Leroy Merlin, Multikino, Carrefour, Media Expert, Jysk, Sinsay, Kappahl, teraz
dołączyła sieć Biedronka. Właścicielem i administratorem centrum handlowego jest lubelska firma
Transhurt Sp. z o.o.