Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

APSYS: 3. edycja Posnania Shopping Days

W zarządzanej przez APSYS galerii Posnania w dniach 17 – 18 maja odbyła się 3. edycja Posnania Shopping Days. Jest to weekend rabatów połączony z akcją buy & get. Wydarzenie skierowane było do posiadaczy Karty Stałego Klienta Posnanii, któremu tym razem towarzyszyły targi i warsztaty beauty.

Posnania Shopping Days to wydarzenie mające na celu budowanie lojalności wśród klientów – zarówno nowych, jak i tych, którzy są już posiadaczami Karty Stałego Klienta Posnanii. Relatywnie wysoki poziom lojalizacji przekłada się na większą odwiedzalność i obroty najemców, co z kolei wpisuje się w realizowaną przez Apsys, zarządcę Posnanii strategię marketingową.

Atrakcje dla posiadaczy Karty Stałego Klienta

Posnania Shopping Days to event skierowany do posiadaczy Karty Stałego Klienta, którzy uzyskują dostęp do atrakcyjnych rabatów. W 3.edycji akcji blisko 90 najemców zgłosiło oferty specjalnie przygotowane na weekend 17 – 18 maja. Wydarzeniu towarzyszyła akcja buy & get – za zakupy o wartości minimum 100 zł na maksymalnie dwóch paragonach, posiadacze Karty Stałego Klienta mogli odebrać upominek w postaci mini kremu do rąk l’Occitane i czekoladę, za zakupy o wartości minimum 150 zł – krem do rąk z The Body Shop i czekoladę, a za zakupy o wartości minimum 200 zł – błyszczyk Neo Make Up i torbę płócienną Posnanii.

„Dzięki Karcie Stałego Klienta budujemy lojalność klientów Posnanii, która przynosi najemcom wymierne korzyści. Natomiast dla uczestników programu, Karta Stałego Klienta stanowi gratyfikację za ich lojalność w postaci rabatów obowiązujących przez cały rok. Dzięki współpracy z najemcami, którzy licznie włączają się w akcję, możemy tworzyć cykliczne wydarzenia i rozbudowywać je o targi oraz warsztaty” – mówi Agnieszka Juszkis, dyrektorka marketingu Posnanii.

Warsztaty i strefa marek beauty

Posiadacze Karty Stałego Klienta Posnanii mogli też uczestniczyć w bezpłatnych warsztatach tworzenia perfum, automasażu twarzy & kinesiotapingu, makijażu, czy tworzenia contentu beauty w social media. Warsztaty były prowadzone przez przedstawicieli znanych marek z branży beauty.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Odbywały się one w specjalnie zaaranżowanej przestrzeni, w której stanęły również stoiska z asortymentem kosmetycznym – zarówno obecne już w Posnanii, jak i debiutujące. Wśród wystawców znaleźli się m.in. L’Occitaine, Superpharm czy Naturalface. Po raz pierwszy na stoisku stacjonarnym zaprezentowała się marka Laura Coco Rais, która ekspozycję w Posnanii połączyła z premią dwóch nowych produktów.

Majowa edycja Posnania Shopping Days spotkała się ze znaczącym zainteresowaniem zarówno ze strony klientów, jak i najemców. Posiadacze Karty Stałego Klienta skorzystali z rabatów oraz oferty warsztatów, na które zapisy trwały zaledwie jeden dzień. Z kolei stworzenie dodatkowej przestrzeni dla marek z branży beauty umożliwiło dotarcie z ich ofertą do szerokiego grona odbiorców. Inicjatywy te są potwierdzeniem skuteczności podejmowanych działań marketingowych.

19 obiektów handlowych w największych miastach Polski

APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są dopasowane do potrzeb klienta. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 19 obiektach handlowych zlokalizowanych w 15 największych miastach w kraju.