Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Sieć supermarketów Kaufland kontynuuje ekspansję

Dziś sieć supermarketów Kaufland otworzyła nowy sklep w Gdyni o powierzchni handlowej ok. 2800 mkw. Zlokalizowany jest przy ul. Nowowiczlińskiej 30. To trzecia placówka sieci w Gdyni, czwarta w trójmieście i 246. sklep w Polsce.

Sklep znajduje się niedaleko od skrzyżowania ul. Nowowiczlińskiej z obwodnicą Trójmiasta, tuż przy granicy Karwin i Dąbrowy.

Data otwarcia nowego sklepu znacząco się przesunęła się. Pierwotnie zakładano, że placówka zostanie otwarta w czwartym kwartale ubiegłego roku. Jednak z racji opóźnień z wybudowaniem do niego drogi dojazdowej dopiero teraz nowy sklep został otwarty.

Powierzchnia sprzedaży nowej placówki to ok. 2800 mkw., ponadto w sklepie znajduje się również pasaż handlowy, w którym klienci będą mogli skorzystać z oferty najemców – lokalnych firm handlowo-usługowych, wśród których znajduje się stoisko wędliniarskie, piekarnio-cukiernia, sklep z artykułami dla zwierząt czy punkt dorabiania kluczy.

Klienci nowego Kaufland znajdą kilkanaście tysięcy artykułów spożywczych, drogeryjnych i przemysłowych. Wyselekcjonowany i starannie skomponowany asortyment serów, wędlin, przekąsek oraz wyrobów garmażeryjnych będzie dostępny przy ladzie obsługowej, gdzie klienci będą mogli liczyć również na fachową poradę personelu. Miłośników wysokiej jakości wędlin i mięs z pewnością ucieszy znajdująca się na miejscu wędzarnia oraz grill, które codziennie będą dostarczać świeże i aromatyczne przysmaki. Kaufland przygotował w tej lokalizacji również strefę świadomego odżywiania, w której można znaleźć artykuły skierowane do osób z konkretnymi potrzebami żywieniowymi, takie jak produkty z obniżoną zawartością cukru, a także artykuły bezglutenowe, wegańskie i wegetariańskie.

Ułatwienia dla klientów

Otwierając kolejne sklepy, Kaufland niezmiennie przykłada wagę do tego, aby zapewnić klientom dostęp do szerokiego asortymentu produktów wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach, jak również niekwestionowaną wygodę i komfort zakupów. W związku z tym w nowym markecie w Gdyni wdrożono wiele nowoczesnych rozwiązań ułatwiających dokonywanie codziennych zakupów.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Narzędziem, które cieszy się dużą popularnością wśród klientów wielu sklepów Kaufland, jest usługa K-Scan umożliwiająca samodzielne skanowanie produktów podczas zakupów za pomocą mobilnego skanera lub smartfonu z zainstalowaną aplikacją Kaufland. Rozwiązanie to, oprócz oszczędności czasu, gwarantuje wygodę i stały podgląd koszyka zakupowego.

Kolejnym udogodnieniem są nowoczesne panele dotykowe, które pozwalają zarejestrować kartę Kaufland Card, sprawdzić cenę produktów, a przy ladzie obsługowej – zapoznać się ze składem produktów oferowanych na wagę. Do dyspozycji klientów oddano także kasy samoobsługowe, a także szafki depozytowe. Dodatkowo w sklepie zamontowano nowoczesne reklamowe ekrany cyfrowe, na których wyświetlane są aktualne promocje, jak również informacje dotyczące zrównoważonego rozwoju.

Kaufland sukcesywnie wprowadza rozwiązania mające na celu minimalizowanie negatywnego wpływu działalności firmy na środowisko naturalne, dlatego w nowym sklepie w Gdyni zamontowano energooszczędne oświetlenie LED, a także elektroniczne etykiety cenowe w strefie owoców i warzyw. W placówce przy ul. Nowowiczlińskiej funkcjonuje także system odzysku ciepła odpadowego z instalacji chłodniczych. Klienci mogą oddać kaucjonowane butelki szklane do butelkomatu, który generuje bon o wartości kaucji – do wykorzystania na zakupy w sklepach sieci.

Atrakcje na otwarcie

Pierwsi klienci mogli przedpremierowo zrobić zakupy wczoraj, jednak dopiero w dniu otwarcia czekało na nich wiele niespodzianek i atrakcyjna oferta promocyjna. Na powitanie pierwsi klienci otrzymają róże i jabłka. Na odwiedzających czekać będą również upominki w postaci brandowanych balonów oraz breloków, a także poczęstunek przygotowany z szerokiego asortymentu lady obsługowej Kaufland – wędlin i serów, a także pieczywa. Klienci nowych sklepów będą mogli poczęstować się również gorącą kawą i herbatą oraz sokami marki własnej K-Classic.

Po udanych zakupach na klientów czeka jeszcze jedna niespodzianka — Koło Szczęścia, które będzie dostępne od czwartku do soboty. Aby dołączyć do zabawy, wystarczy okazać paragon za zakupy w wysokości minimum 100 zł. W puli nagród znajdą się bony na zakupy w sklepach sieci oraz produkty marek własnych Kaufland, takich jak K-Favourites (wyroby delikatesowe), K-Classic (artykuły spożywcze, przekąski, chemia domowa), K-Bio (żywność ekologiczna), Liv&Bo (artykuły dekoracyjne dla domu) czy bevola (kosmetyki).

Kaufland z ponad 245 marketami

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 245 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.