W ostatnim czasie w Galerii Olimp w Lublinie zanotowano znaczące zmiany wśród najemców, które wpływają na jej krajobraz handlowy. Zmiany te odzwierciedlają ewolucję preferencji konsumentów, trendy w handlu detalicznym oraz zmieniającą się strukturę rynku. Centrum stawia na innowacyjność poprzez wprowadzenie nowych marek i konceptów handlowych.
W ostatnim czasie przybyło wielu nowych najemców, oferujących nowe produkty i doświadczenia zakupowe.
Wzmocniona oferta w segmencie wyposażenia wnętrz
W minionym czasie lubelska galeria wzmocniła także swoją ofertę w segmencie wyposażenia wnętrz. Jeden z rynkowych liderów – sieć sklepów JYSK otworzył swój lokal o powierzchni 1340 mkw. na parterze centrum w sąsiedztwie sklepów, takich jak Media Expert, Pepco, Rossmann. Dzięki debiutowi Jysk znacząco wzbogaciła się oferta w kategorii wyposażenia wnętrz, w ramach której już funkcjonują takie brandy jak: Leroy Merlin, Villeroy &Boch, Ambition, Hera Home lovely porcelain czy Inne Meble. Ofertę wyposażenia wnętrz i dekoracji znaleźć można też w Sinsay, Action, Pepco czy Kik.
Rozwijając segment wyposażenia wnętrz centrum sięgnęło po marki, które wzajemnie dopełniają się w tenant-mixie galerii, dając klientom ogrom możliwości zakupowych. Szeroka oferta aranżacji przestrzeni domowej czy ogrodu, jaką zapewni JYSK, jest mocnym elementem oferty centrum, zapewniając marce udany lokalny debiut.
PARTNER PORTALU
Bogata oferta fashion
Portfolio galerii uzupełnił salon sieci Sinsay, który zajął powierzchnię 1200 mkw. Otwarcie sklepu polskiej popularnej grupy odzieżowej LPP stanowi odpowiedź na potrzeby współczesnych, aktywnych nastolatek, a także młodych kobiet i rodziców. Pojawienie się sklepu tej sieci w centrum znacząco wzbogaciło ofertę galerii w segmencie mody, wyposażenia wnętrz, jak i oferty z branży dziecięcej.
W centrum pojawiły się również marki, takie jak Ewtex oraz Imperium. Polski producent odzieży Ewtex poszerzył ofertę z mody męskiej otwierając się w dogodnej lokalizacji na piętrze galerii dołączając do innych marek z branży, takich jak Kubenz, Giacomo Conti, czy Vistula, Wólczanka.
Z kolei ofertę mody damskiej poszerzył salon Imperium prezentujący wyjątkowe suknie ślubne i wieczorowe szyte na miarę. Kreacje szyte są z niepowtarzalnych materiałów oraz w pojedynczych egzemplarzach tworząc wyjątkowy produkt pod indywidualnego klienta.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Blisko 60 tys. GLA powierzchni
Galeria Olimp to pierwsze centrum handlowe w Lublinie liczące blisko 60 tys. GLA, z ponad 260 sklepami, restauracjami i kawiarniami oraz punktami usługowymi i rozrywkowymi. Centrum odwiedza rocznie blisko 6 mln klientów. Do ich dyspozycji przygotowanych jest ok. 2 tys. miejsc parkingowych.
Galeria Olimp to nie tylko miejsce na zakupy, to także centrum handlowe, gdzie spotykają się ludzie, pasje i możliwości. Galeria oferuje bogactwo sklepów z odzieżą, elektroniką, artykułami domowymi oraz pysznym jedzeniem z różnych zakątków świata. Dodatkowo, klientom zapewnia kino, strefy rekreacyjne i liczne wydarzenia, aby każda wizyta była niezapomnianym doświadczeniem dla całej rodziny. Bardzo istotnym elementem oferty jest różnorodność najemców – dla klientów z różną zasobnością portfela. W Galerii Olimp można znaleźć wielkoformatowe koncepty, .in. Leroy Merlin, Multikino, Carrefour, Media Expert, Jysk, Sinsay, Kappahl, teraz dołączyła sieć Biedronka.
Właścicielem i administratorem centrum handlowego jest lubelska firma Transhurt Sp. z o.o.