23 sierpnia MAX Premium Burgers otworzył trzecią restaurację w Poznaniu, przy ul. Szwedzkiej 16. Restauracja dysponuje 132 miejscami siedzącymi, w tym 57 na przestronnym patio. Restauracja będzie oferować będzie usługę drive-thru.
Oficjalne otwarcie miało miejsce 23 sierpnia i przyciągnęło wielu mieszkańców Poznania. Gości oficjalnie przywitał Richard Bergfors, CEO MAX Burgers. To już 26. restauracja MAX w Polsce, a 192. w całej sieci. Kolejne otwarcie już pod koniec sierpnia w Norwegii.
W nowej restauracji przy ul. Szwedzkiej 16 goście będą mogli spróbować m.in. Burgera Rywala, czy też Burgera Original i Halloumi, które w dniu otwarcia dostępne były w specjalnej cenie 25 zł za zestaw. Do menu powrócił również burger Crunchy Nacho, do wyboru w wersji roślinnej oraz mięsnej, w cenie od 28,95 zł za burgera i 38,45 zł za zestaw. Nowością jest Shake Premium – Minty Chocolate Crisp za 14,95 zł i Creole Fries – z czerwoną cebulą, jalapeno i sosem serowym.
Restauracja dysponuje 132 miejscami siedzącymi, w tym 57 na przestronnym patio. Wnętrze utrzymane jest w minimalistycznym, skandynawskim stylu. Dla zmotoryzowanych klientów dostępnych jest 10 miejsc parkingowych oraz parking przy CH M1. Restauracja oferować będzie usługę drive-thru.
Lokal znajduje się w pobliżu centrum handlowego Franowo, blisko takich sklepów jak Ikea, Auchan, Decathlon i innych. Restauracja jest dobrze widoczna i łatwo dostępna z parkingu CH M1 oraz pobliskich przystanków komunikacji miejskiej.
PARTNER PORTALU
Ze szwedzkimi korzeniami
MAX Burgers został założony w Gällivare w 1968 roku przez Curta Bergforsa i Brittę Fredriksson i rozwinął się z małego kiosku z grillem w północnej Szwecji do międzynarodowej sieci burgerów z restauracjami w Szwecji, Polsce, Norwegii i Danii. Ambicją MAX jest stać się najlepszą siecią burgerów na świecie poprzez serwowanie najlepszych burgerów w dobry sposób.
Zrównoważony rozwój jest naturalną częścią działalności, a jako pierwsza sieć restauracji na świecie, MAX zaczął oznaczać swoje menu etykietą klimatyczną w 2008 roku. Od 2006 roku Fair Distribution Foundation przekazuje 7-10% rocznego zysku netto MAX na walkę z ubóstwem.