MAX Premium Burgers z 26. restauracją w Polsce

Szwedzka sieć MAX Premium Burgers kontynuuje rozwój na polskim rynku, otwierając swoją trzecią restaurację w Poznaniu. Nowy lokal, zlokalizowany przy ul. Szwedzkiej 16, rozpocznie działalność 23 sierpnia i będzie 26. punktem MAX Premium Burgers w Polsce. Placówka zaoferuje 132 miejsca siedzące, w tym 57 na przestronnym, zewnętrznym patio.

MAX Premium Burgers, szwedzka sieć restauracji szybkiej obsługi, od siedmiu lat rozwija swoją działalność w Polsce, koncentrując się na kluczowych aglomeracjach. Otwarcie trzeciej restauracji w Poznaniu to kolejny krok w realizacji strategii rozwoju marki. Nowa restauracja wzmacnia obecność MAX-a w Wielkopolsce.

Nowy lokal MAX Premium Burgers w Poznaniu będzie mieścił się przy ul. Szwedzkiej 16, w południowej części miasta, w sąsiedztwie kompleksu handlowego Franowo, w pobliżu takich sklepów jak Ikea, Auchan, Decathlon, Jysk, Obi i Media Expert. Restauracja będzie dobrze widoczna i łatwo dostępna z parkingu CH M1 oraz pobliskich przystanków tramwajowych i autobusowych.

Placówka zaoferuje 132 miejsca siedzące, w tym 57 na przestronnym, zewnętrznym patio. Wnętrze będzie urządzone w skandynawskim, minimalistycznym stylu charakterystycznym dla MAX-a. Dla zmotoryzowanych gości przygotowano 10 miejsc parkingowych oraz dostęp do parkingu M1. Restauracja będzie posiadała opcję drive-thru, co umożliwi gościom wygodne składanie zamówień na wynos.

Promocja na otwarcie

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Z okazji otwarcia przygotowano specjalną ofertę powitalną, obejmującą dwa promocyjne zestawy. W skład każdego z nich wchodzi wybrany burger (Burger Original lub Halloumi Classic), frytki oraz napój, wszystko w atrakcyjnej cenie 25 złotych. Zestaw z Burgerem Original zawiera burgera z polskiej wołowiny w opiekanej na złoto bułce, z dużym plastrem sera Cheddar, pomidorem, piklami, czerwoną cebulą, sałatą lodową i wyjątkowym sosem Original. Z kolei zestaw z Halloumi Classic obejmuje burgera z kawałkami sera Halloumi, również w opiekanej na złoto bułce, z dodatkami takimi jak pomidor, czerwona cebula, chrupiąca sałata lodowa, pikantna salsa z papryczek jalapeño oraz autorski majonez.

„Niedawno w Krakowie świętowaliśmy otwarcie naszej 25. restauracji w Polsce. Teraz, niecałe dwa miesiące później, z radością ogłaszamy uruchomienie trzeciej lokalizacji w Poznaniu. Planujemy dalszy rozwój oraz umacnianie naszej pozycji w kraju, z ambicją, aby stać się ulubioną siecią z burgerami w Polsce” – mówi Richard Bergfors, CEO MAX Burgers.

Nowości w ofercie

Otwarcie nowej restauracji w Poznaniu wiąże się z powrotem jednego z ulubionych burgerów – Crunchy Nacho. Po raz pierwszy zadebiutował on w Polsce w październiku 2021 roku, a 23 sierpnia br. (piątek) wraca do oferty w nowej odsłonie. Burger Crunchy Nacho będzie zawierał wyjątkowe połączenie salsy własnej receptury, przypraw taco, pikantnego majonezu jalapeño oraz chrupiących serowych nachosów. Całość dopełnią ser cheddar, pomidor, chrupiąca sałata lodowa i piklowana czerwona cebula. Będzie dostępny w pięciu wersjach: z wołowiną (Beef), kurczakiem (Grand Chicken), halloumi (Halloumi) oraz w autorskich wersjach Plant Beef i Crispy Supreme. Cena zaczyna się od 28,95 zł, a w zestawie – od 38,45 zł.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Dodatkowo, od 23 sierpnia br. (piątek), w menu pojawi się nowy Premium Shake – Minty Chocolate Crisp. Ten orzeźwiający shake łączy smak mięty z rozpływającą się w ustach czekoladą, a jego cena to 14,95 zł.

Ponad pół wieku na rynku

MAX Burgers został założony w Gällivare w 1968 roku przez Curta Bergforsa i Brittę Fredriksson i rozwinął się z małego kiosku z grillem w północnej Szwecji do międzynarodowej sieci burgerów z restauracjami w Szwecji, Polsce, Norwegii i Danii. Ambicją MAX jest stać się najlepszą siecią burgerów na świecie poprzez serwowanie najlepszych burgerów w dobry sposób.

Zrównoważony rozwój jest naturalną częścią działalności, a jako pierwsza sieć restauracji na świecie, MAX zaczął oznaczać swoje menu etykietą klimatyczną w 2008 roku. Od 2006 roku Fair Distribution Foundation przekazuje 7-10% rocznego zysku netto MAX na walkę z ubóstwem.