SPHINX otwiera kolejną restaurację w Rzeszowie

Sieć SPHINX powiększyła się o nową restaurację. Drugi lokal w Rzeszowie działa przy al. Majora Wacława Kopisto 8a, w miejscu, gdzie wcześniej była inna restauracja. Sieć zapowiada też otwarcie kolejnych restauracji.

Nowa restauracja otwarta przez franczyzobiorcę jest także otwarta na przyjęcie rodzin z dziećmi. Urządzono tu przytulną strefę zabaw. Poza tym restauracja dysponuje podwyższanymi krzesełkami dla dzieci z atestem, a dania dla najmłodszych można zamówić z przygotowanego specjalnie dla nich Kids Menu.

„Rzeszów to duże i prężnie rozwijające się miasto z atrakcjami turystycznymi, a jednocześnie regionalne centrum biznesowe i akademickie. Bardzo się więc cieszymy, że możemy zaprosić naszych gości do kolejnej restauracji SPHINX w tym mieście.

Franczyzobiorcy uruchamiający lokal przy al. Kopisto wykazali się dużym zapałem i energią, a efekt ich pracy jest dla nas potwierdzeniem, że można w tak krótkim czasie otworzyć piękną restaurację. Wierzę, że nowy rzeszowski SPHINX szybko znajdzie grono swoich stałych gości, gorąco zachęcam do odwiedzenia tej restauracji”mówi Mateusz Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska, spółki do której należy sieć SPHINX.

Do szybkiego uruchomienia restauracji przyczynił się fakt, że wcześniej w tym miejscu była prowadzona działalność gastronomiczna. To przełożyło się też na niższe koszty przygotowania lokalu przez franczyzobiorcę, a jednocześnie skróci czas zwrotu tych wydatków.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Sfinks Polska, właściciel sieci SPHINX, ma duże plany rozwojowe i tylko w tym roku, w ramach już przygotowywanych lokali, oprócz Rzeszowa, nowe restauracje pojawią się jeszcze w Poznaniu i podpoznańskich Komornikach, w Jarocinie, Gorzowie Wielkopolskim, Opolu czy w okolicach Warszawy.

Ponad 104 lokali gastronomicznych

Grupa Sfinks Polska zarządza 104 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 69 restauracji SPHINX (segment casual dining), siecią 30 pubów Piwiarnia (segment gastro pubów), 2 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining) i Lepione&Pieczone by Chłopskie Jadło oraz 3 lokalami The Burgers. Spółka prowadzi też sprzedaż w dostawie w oparciu o marki dostępne w dowozie m.in. SPHINX, The Burgers, Och! PITA, Yolo Chicken czy Da Mamma.

Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz