Sieć SPHINX powiększyła się o nową restaurację. Drugi lokal w Rzeszowie działa przy al. Majora Wacława Kopisto 8a, w miejscu, gdzie wcześniej była inna restauracja. Sieć zapowiada też otwarcie kolejnych restauracji.
Nowa restauracja otwarta przez franczyzobiorcę jest także otwarta na przyjęcie rodzin z dziećmi. Urządzono tu przytulną strefę zabaw. Poza tym restauracja dysponuje podwyższanymi krzesełkami dla dzieci z atestem, a dania dla najmłodszych można zamówić z przygotowanego specjalnie dla nich Kids Menu.
„Rzeszów to duże i prężnie rozwijające się miasto z atrakcjami turystycznymi, a jednocześnie regionalne centrum biznesowe i akademickie. Bardzo się więc cieszymy, że możemy zaprosić naszych gości do kolejnej restauracji SPHINX w tym mieście.
Franczyzobiorcy uruchamiający lokal przy al. Kopisto wykazali się dużym zapałem i energią, a efekt ich pracy jest dla nas potwierdzeniem, że można w tak krótkim czasie otworzyć piękną restaurację. Wierzę, że nowy rzeszowski SPHINX szybko znajdzie grono swoich stałych gości, gorąco zachęcam do odwiedzenia tej restauracji” – mówi Mateusz Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska, spółki do której należy sieć SPHINX.
Do szybkiego uruchomienia restauracji przyczynił się fakt, że wcześniej w tym miejscu była prowadzona działalność gastronomiczna. To przełożyło się też na niższe koszty przygotowania lokalu przez franczyzobiorcę, a jednocześnie skróci czas zwrotu tych wydatków.
PARTNER PORTALU
Sfinks Polska, właściciel sieci SPHINX, ma duże plany rozwojowe i tylko w tym roku, w ramach już przygotowywanych lokali, oprócz Rzeszowa, nowe restauracje pojawią się jeszcze w Poznaniu i podpoznańskich Komornikach, w Jarocinie, Gorzowie Wielkopolskim, Opolu czy w okolicach Warszawy.
Ponad 104 lokali gastronomicznych
Grupa Sfinks Polska zarządza 104 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 69 restauracji SPHINX (segment casual dining), siecią 30 pubów Piwiarnia (segment gastro pubów), 2 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining) i Lepione&Pieczone by Chłopskie Jadło oraz 3 lokalami The Burgers. Spółka prowadzi też sprzedaż w dostawie w oparciu o marki dostępne w dowozie m.in. SPHINX, The Burgers, Och! PITA, Yolo Chicken czy Da Mamma.
Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter